Perfumy na jesień: 5 nowości na nowy sezon

Kolejna wersja kultowego zapachu, perfumy stworzone we współpracy ze słynnym projektantem i flakon inspirowany modelem popularnej torebki - oto najciekawsze perfumeryjne nowości ostatnich tygodni.

Mat. prasoweMat. prasowe Mat. prasowe

Mat. prasowe

Oriflame - My Destiny

Na początku września odbyła się premiera nowego zapachu Oriflame. Tego samego dnia poznaliśmy też nową ambasadorkę marki- Annę Dereszowską. My Destiny to wyjątkowa kompozycja, a to za sprawą wykorzystania prawie magicznego składnika - turmalinu. Minerał ten cechuje się rzadko spotykanymi właściwości - pod wpływem ciepła wydziela dobroczynną energię podczerwoną, która poprawia krążenie człowieka. Ten dodatkowy zastrzyk sił witalnych pobudza do kreatywnego myślenia oraz dodaje pewności siebie. Jeśli chodzi o sam zapach to znajdziemy w nim nuty kwiatów lotosu, płatków peonii i aromatu paczuli.

Cena: 99 zł (50 ml)

Bottega Veneta - Eau Sensuelle

Dyrektor kreatywny marki Bottega Veneta, Tomas Maier, przedstawił najnowszy zapach, Eau Sensuelle: świeżą i zmysłową wersję kultowej wody perfumowanej Bottega Veneta. Ta propozycja to niesamowita mieszanka kwiatów, owoców, skóry i szypru, sugestywnie nawiązującą do skórzanych wyrobów marki. Nowa interpretacja klasycznej wersji ujawnia niespodziewanie delikatną, kobiecą naturę. Nuty soczystych brzoskwini harmonizują z akordami zamszu, tworząc wyrazistą skórzano - kwiatowo - szyprową kombinację z unikalnym, radosnym akcentem.

Cena: 465 zł (75 ml)

380 zł (50 ml)

270 zł (30 ml)

AVON Life autorstwa Kenzo Takady

Światowej sławy projektant mody i perfum Kenzo Takada wspólnie z marką AVON zaprojektował zapachy - AVON Life. Kolekcja odzwierciedla niesamowitą kreatywność projektanta, który pragnie wzbogacać świat swoją wyobraźnią, w myśl filozofii Żyj pięknie. To kompozycja wyzwalająca energię, a zarazem - eliksir podkreślający delikatną stronę kobiecości. Otwiera go intrygująca świeżość lilii wodnej oraz nuta białej herbaty. Nuta serca - tutaj pierwsze skrzypce gra zmysłowy fiołek, w otoczeniu esencji wiśniowego drzewa. Nutę bazową stanowią głębokie wonie piżma, kwiatów irysa oraz paczuli.

Cena: 129 zł (50 ml)

DKNY - Be Tempted

To kolejna odsłona jabłuszka od DKNY. Be Tempted to orientalny zapach z rodziny gourmand, który został zanurzony w soczystych owocach, tworząc mieszankę pobudzającą zmysły. Wyczuwalne nuty czarnej porzeczki przeplatają się z wyrazistą lukrecją, a cytryna i jabłko winesap, dają poczucie lekkości i odświeżenia. Sercem zapachu jest luksusowy różany olejek eteryczny, który łączy się z charakterystycznym powiewem fiołków oraz bogatym, zmysłowym kwiatem pomarańczy. Egzotyczny olejek z indonezyjskiej paczuli przeplata się z kremową wanilią i mirrą, przyprawiając o szybsze bicie serca.

Cena: 379 zł (100 ml)

275 zł (50 ml)

189 zł (30 ml)

Marc Jacobs - Divine Decadence

Divine Decadence ukazuje charakterystyczny smak i styl zapachu Decadence - w jaśniejszej, musującej osłonie. w nucie głowy tryskające życiem akordy kwiatowe, które promieniują urodą musującego szampana, kwiatów pomarańczy oraz marzycielskiej bergamotki. W sercu zapachu odkrywamy ekscytujące białe kwiaty: gardenię, hortensję, akordy irysa oraz kapryfolium. Hojnym wykończeniem całości są egzotyczne nuty szafranu, wanilii i płynnego bursztynu. Uwagę zwraca oryginalna buteleczka zapachu, która została zainspirowana kultową torebką Marc'a Jacobs'a.

Cena: 490 zł (75 ml)

369 zł (50 ml)

260 zł (30 ml)

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.