Sinsay - jesienne hity z polskiej sieciówki

Reserved i Mohito nie trzeba nikomu przedstawiać. Polskie sieciówki podbiły serca Polek, oferując szeroki wybór kobiecych ubrań i dodatków. Te dwie marki to nie wszystko, co oferuje nam LPP. Warto również odwiedzić Sinsay - mniej znaną, lecz jeszcze przystępniejszą cenowo "młodszą siostrę" z koncernu.

LPP wie, jak zaspokoić gusta klientek w każdym wieku. Oprócz Reserved i Mohito, oferujących ubrania na co dzień oraz te odpowiednie do pracy lub na eleganckie wyjście, polski koncern, kierując się w stronę młodszej klientki, stworzył markę Sinsay. Przeznaczona jest dla lubiących ruch i szybko zmieniające się trendy młodych kobiet. Zarówno nastolatki jak i nieco starsze dziewczyny znajdą tu wśród jesiennych nowości coś dla siebie. Kampania pod hasłem #Ktojaknieja zachęca do aktywności, luźnego podejścia do mody i trendów oraz kusi niskimi cenami. 

kampania Sinsay jesień/zima 2017kampania Sinsay jesień/zima 2017 Fot. materiały prasowe Fot. materiały prasowe

Co kusi w nowej kolekcji Sinsay? Na uwagę zasługują ubrania, które w młodzieżowy i świeży sposób interpretują trendy z wybiegów. Czerwień, krata oraz grunge'owe akcenty - nie brakuje ich na marynarkach, kurtkach i spodniach, które uzupełniają ciężkie workery. 

kampania Sinsay jesień/zima 2017kampania Sinsay jesień/zima 2017 Fot. materiały prasowe Fot. materiały prasowe

Sinsay czerpie również z mody męskiej. Tym razem chodzi głównie o nawiązania do wojskowego stylu. Parki w militarne wzory, obszerne koszule czy szare, duże bluzy pasują do silnych dziewczyn, które mogą osiągnąć swoje cele.

kampania Sinsay jesień/zima 2017kampania Sinsay jesień/zima 2017 Fot. materiały prasowe Fot. materiały prasowe

Kampania #Ktojaknieja nawołuje, by młode kobiety były silne, zdeterminowane w walce o swoje cele i śmiało stawiające czoła przeciwnościom losu. Siła jest kobietą, lecz nie zawsze taką, która chce nosić obszerne bluzy i rockowe dodatki. Projektanci marki zadbali, by w asortymencie Sinsay każda dziewczyna odnalazła coś dla siebie. W jesienno-zimowej kolekcji nie brakuje różowych ubrań i dziewczyńskich gadżetów, które również wpisują się w motyw przewodni kolekcji. 

kampania Sinsay jesień/zima 2017kampania Sinsay jesień/zima 2017 Fot. materiały prasowe Fot. materiały prasowe

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.