LPP wie, jak zaspokoić gusta klientek w każdym wieku. Oprócz Reserved i Mohito, oferujących ubrania na co dzień oraz te odpowiednie do pracy lub na eleganckie wyjście, polski koncern, kierując się w stronę młodszej klientki, stworzył markę Sinsay. Przeznaczona jest dla lubiących ruch i szybko zmieniające się trendy młodych kobiet. Zarówno nastolatki jak i nieco starsze dziewczyny znajdą tu wśród jesiennych nowości coś dla siebie. Kampania pod hasłem #Ktojaknieja zachęca do aktywności, luźnego podejścia do mody i trendów oraz kusi niskimi cenami.
kampania Sinsay jesień/zima 2017 Fot. materiały prasowe Fot. materiały prasowe
Co kusi w nowej kolekcji Sinsay? Na uwagę zasługują ubrania, które w młodzieżowy i świeży sposób interpretują trendy z wybiegów. Czerwień, krata oraz grunge'owe akcenty - nie brakuje ich na marynarkach, kurtkach i spodniach, które uzupełniają ciężkie workery.
kampania Sinsay jesień/zima 2017 Fot. materiały prasowe Fot. materiały prasowe
Sinsay czerpie również z mody męskiej. Tym razem chodzi głównie o nawiązania do wojskowego stylu. Parki w militarne wzory, obszerne koszule czy szare, duże bluzy pasują do silnych dziewczyn, które mogą osiągnąć swoje cele.
kampania Sinsay jesień/zima 2017 Fot. materiały prasowe Fot. materiały prasowe
Kampania #Ktojaknieja nawołuje, by młode kobiety były silne, zdeterminowane w walce o swoje cele i śmiało stawiające czoła przeciwnościom losu. Siła jest kobietą, lecz nie zawsze taką, która chce nosić obszerne bluzy i rockowe dodatki. Projektanci marki zadbali, by w asortymencie Sinsay każda dziewczyna odnalazła coś dla siebie. W jesienno-zimowej kolekcji nie brakuje różowych ubrań i dziewczyńskich gadżetów, które również wpisują się w motyw przewodni kolekcji.
kampania Sinsay jesień/zima 2017 Fot. materiały prasowe Fot. materiały prasowe