Reserved - zobacz, jak wyglądała kampania marki na letni sezon

Sprawdźcie, jak Marcin Tyszka odnajduje się w kampanii dla najbardziej znanej marki na świecie. Kulisy kampanii dla Reserved już u nas!

Marcina Tyszki nie musimy Wam przedstawiać. Od czasu emisji pierwszego odcinka Top Model stał on się najbardziej rozpoznawalną postacią w świecie mody. Nie jako model czy juror, a jako artysta światowego formatu. Jego fantastyczne sesje zdjęciowe możemy podziwiać na każdym kroku. Tak też jest w przypadku marki Reserved.

Najnowsza kampania to przede wszystkim ezgotyczna podróż do słonecznych miejsc, promująca linię Street Fashion. Powstała ona na wyspie Mauritius, gdzie możemy podziwiać piękne, zielone palmy i bardzo kolorową architekturę. Marka postanowiła połączyć casualowe outfity z plażowymi, lekkimi ubraniami i uchwycić je w skąpanej słońcu w scenerii.

"Cała linia Street Fashion koncentruje się wokół tego, co niezbędne, by dobrze wyglądać latem: komfortowej lekkiej odzieży pełnej żywych, jasnych barw. Tradycyjnie króluje bawełna, w różnych wydaniach: od lekkiej dzianiny, przez dżins, aż po leciutki batyst. Pojawia się też len i rayon, praktyczne tkaniny niezastąpione w czasie upałów."

W najnowszej kolekcji o nazwie Street Fashion znalazły się kolorowe tuniki, luźne koszule z kieszeniami, krótkie kombinezony oraz kostiumy kąpielowe z frędzlami, płócienne torby i biżuteria. Modelka, która prezentowała kolekcję to Valentina Zelyaeva, makijażem zajął się Wilson, fryzurą Michał Bielecki, a stylizacjami Michał Kuś. Cały obrazek jest miły dla oka i już nie możemy się doczekać, kiedy najnowsza kolekcja wejdzie do sklepów stacjonarnych. Po raz kolejny jesteśmy zachwycone letnim lookbokiem marki i z utęsknieniem czekamy lata.

Więcej ubrań znajdziesz tutaj .

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.