Marc O'Polo jako motto przyjęło hasło "Follow Your Nature". Trzej przyjaciele, którzy ją stworzyli dbali o to, by kolekcje były przede wszystkim bliskie naturze. Nie znaczy to, że szwedzka marka nie podąża za trendami i nie wprowadza nowości. Do jej zasług możemy zaliczyć m.in. istnienie t-shirtów z tłoczonymi (a nie drukowanymi) napisami oraz bluz unisex. A na co projektanci odzieży stawiają teraz?
Marc O'Polo Marc O'Polo wiosna/lato 2016 (materiały prasowe) Marc O'Polo wiosna/lato 2016 (materiały prasowe)
W sezonie wiosna/lato 2016 Marc O'Polo poza typowymi dla siebie kolorami ziemi proponuje paletę kolorystyczną obejmującą ciemny granat, wiśniową czerwień, brudną oliwkę i ciemną żółć. Duże znaczenie mają faktury. Najbardziej odznaczają się gotowane wełny z linii damskiej oraz lniane koszule z męskiej. Obok nich znajdziecie damskie koszule wykonane ze szlachetnej, włoskiej tkaniny Cangioli 1859. Wśród dodatków uwagę zwracają wykonane we Włoszech buty. Jeśli lubicie podczas zakupów wspierać szczytne cele, jest ku temu okazja. Kupując jeden z T-shirtów Libertee macie pewność, że część dochodu zostanie przekazana na cele charytatywne.
Marc O'Polo wiosna/lato 2016 (materiały prasowe) Marc O'Polo wiosna/lato 2016 (materiały prasowe) Marc O'Polo wiosna/lato 2016 (materiały prasowe)
Kampania Marc O'Polo po raz kolejny została przygotowana przez Bruca Webera. Zobaczycie w niej Dree Hemingway i Josh'a Harnett'a. Dzięki zastosowaniu zarówno kolorowych, jak i czarno-białych zdjęć udało się stworzyć wyjątkowy klimat oddający charakter kolekcji. Leniwe letnie popołudnia, relaks nad morzem i oderwanie się od codzienności na wsi... Aż nie możemy się doczekać lata i wakacji!
A jak Wam się podoba?