Diesel to bardzo niepokorna marka, która co sezon raczy nas nie tylko zaskakującymi kolekcjami dla niepokornych, ale też przewrotnymi kampaniami. Co przygotowała na nowy sezon?
Wiosenno - letnia kampania autorstwa duetu Mert & Marcus zatytułowana jest "Portraits For Successful Living". Czym jest życie pełne sukcesu według DIESLA? Jak zwykle nie tym, czego można by oczekiwać.
Kampania to żart z sielskiego życia na przedmieściach i stereotypów dotyczących ról społecznych. Chyba już nikt dziś nie upiera się przy tym, że to mężczyźni muszą wbijać gwoździe, a kobiety opiekować się domem i ogródkiem, ale gdyby jeszcze tacy się znaleźli, kampania skierowana jest również do nich.
W kampanii wystąpili: Catherine McNeil, Ashley Smith, Alison Nix, Liu Wen, Maria Palm, Patrick Kafka, Dimitri Tanner and Simon Nessman
Od strony wizualnej kampania nam się bardzo podoba - surowa, prosta, bardzo "studyjna" - z pewnością będzie się wyróżniała w czasopismach i na billboardach. Natomiast przesłanie? DIESEL chyba za bardzo zapędził się w manifestowaniu buntu i "offowości". Naszym zdaniem dużo bardziej przewrotne byłyby zdjęcia kobiet smażących naleśniki i mężczyzn koszących trawę. W wydaniu DIESLA i tak nikt by nie uwierzył w taką wizję sukcesu.
A co Wy sądzicie na temat tej kampanii?