Spora zmiana w wizerunku Carry, Chyba nikt z nas nie pamięta, żeby marka wcześniej starała się błysnąć sesją fotograficzną lub określić w mediach swój charakter. A tu pozytywne zaskoczenie!
Zatrudniając do sfotografowania kolekcji znany polski duet, marka poczyniła świetny krok na drodze do zapoznania klientów ze swoimi ubraniami.
Klimat kampanii oddaje ducha kolekcji i nie mamy wątpliwości, że zaprosi dziewczyny do sklepów.
W sesji wykorzystano motyw drogi, ikonicznych amerykańskich pustych przestrzeni. Żółtawe światło zachodzącego już słońca nadaje całości lekko nostalgiczny klimat.
Ubrania są za to już jesienne. Dominują kolory zgaszone, wzbogacone o rudości, bordo i fiolety.
Wyraźnie widać inspirację motywami folkowymi, etniczne wzory nawiązujące do skandynawskich motywów zdobniczych i lokalnego rękodzieła zdobią swetry, sukienki, kurtki i dodatki.
Widać klimat lat 70., bo znajdziemy tu też trochę kratki i typowych dla tamtych czasów koszul.
W roli modeli wystąpili Aleksandra Rudnicka i Pat Pietrzak.