Koniec roku to czas przeglądów i zestawień. Dzisiaj zajmiemy się tym, co tygryski lubią najbardziej, czyli ciekawymi kampaniami bielizny i strojów kąpielowych. Przygotowałyśmy 13 propozycji, spośród których Wy wybierzecie tę najlepszą z roku 2011!
Zaczynamy!
Rihanna to najnowsza twarz (ciało) marki Emporio Armani Underwear i Jeans. Na kontrakt jesienno-zimowy załapała się, wygryzając tym samym seksowną Megan Fox, która pojawiała się na plakatach i filmach reklamowych już od dwóch sezonów. Wybór wydaje się dość kontrowersyjny, ponieważ nie od dziś wiadomo, że piosenkarka ma problemy z utrzymaniem dolnych partii ciała w dobrej kondycji, a dodatkowo jej figura gruszki sprawia, że nie ma zbyt krągłych kształtów na górze. Pierwsze zdjęcia, które pojawiły się w sieci od razu wywołały burzę porównań - która spisała się lepiej: szczupła i seksowna aktorka czy popularna piosenkarka?
Kampanijny hit internetu, o którym napisałyśmy dla Was pierwsze! Zdjęcia promujące bieliznę inspirowane postacią Bree Van De Kamp z serialu "Gotowe na wszystko". W postać wciela się rudowłosa modelka o porcelanowej cerze. Zdjęcia wykonano w posiadłości utrzymanej w klasycznym stylu. Seksowna i elegancka bielizna idealnie pasuje do otoczenia, za to kontrastuje z wykonywanymi czynnościami, choć jak wiemy - Bree nawet odkurzając wygląda z klasą!
Jesienno-zimowa kampania Calvin Klein to (jak zawsze) minimalizm i prostota, która skupia się na bieliźnie i modelce - i to nie byle jakiej! W tym sezonie markę promowała swoim seksownym ciałem sama Lara Stone! I kto powiedział, że stylizacja i wymyślne tło dają najlepszy efekt?
Skandaliczna, niepoprawna i balansująca na granicy dobrego smaku kampania marki oferującej bieliznę dla dzieci obiegła cały świat. Wszyscy zastanawiali się czy półnagie dziewczynki paradujące w pełnym makijażu i stroju stylizowanym na "dorosły" to coś karygodnego czy może wszyscy są przewrażliwieni, bo takie nastały czasy. Jakie jest Wasze stanowisko?
Jesienno-zimowa kampania marki La Perla to inspiracja latami dwudziestymi i stylem Art Deco. Uwagę przykuwa luksusowa bielizna z koronkami, tiulem i jedwabiem; pozy modelek, które przypominają gwiazdy srebrnego ekranu i iście filmowy klimat.
Stroje kąpielowe Tosca Delfino zapadły w pamięć dzięki niewielkiej ilości świetnych zdjęć. Surowy klimat miasta został całkowicie zniweczony za pomocą wody, kamieni, traw i kolorystyki. Tło zabarwiono, produkty stopiono z kolorystyką otoczenia. Ciekawe są również bikini z górą bandeau i wysokim stanem oraz printowana jednoczęściówka. Trochę hippie, trochę boho.
Jesienno-zimowa kampania jednej z najsłynniejszych marek bieliźnianych świata to dziwna atmosfera stworzona przez niebanalne kadry; lustra; modelki, które wyglądają niczym lalki z bujnymi fryzurami i tło będące połączeniem granatowego aksamitu z czerwonym dywanem i różową ścianą. Pomysł prosty, ale efektowny i charakterystyczny, a główną rolę gra bielizna, czyli tak jak powinno być.
O tej kampanii Agent Provocateur pisałyśmy niedawno. Warto o niej wspomnieć ze względu na inspirację skandalem gwiazdy "Zakazanego Imperium" Paz de la Huerty, która pijana niechcący pokazała pierś po rozdaniu Złotych Globów. Wszystko uwiecznili paparazzi, a jakby tego było mało, wschodząca gwiazda Lana Del Rey umieściła urywki tych niechlubnych filmików w swoim własnoręcznie zrobionym teledysku, który traktuje o ciemnych stronach Hollywood. Jak widać, Paz podziela los Kokainowej Księżniczki Kate Moss - od tamtego czasu jest o niej jeszcze głośniej, a jedna z największych marek świata zatrudniła ją jako inspirację i modelkę do sesji. Gratulujemy?!?
Niżej teledysk Lany Del Rey "Video Games":
Benetton to jedna z najlepszych marek świata - własne niezależne czasopismo, świetna jakość produktów i kampanie uświadamiające i propagujące pokój oraz równość. Jej sesje promocyjne zawsze są proste, studyjne i przepełnione kolorami, które są znakiem rozpoznawczym firmy. Emanowanie radością i beztroską wręcz udziela się oglądającemu. Aż miło popatrzeć!
Wiosnenno-letnia kampania marki La Perla to fotografie zrobione w eleganckich i nieco geometrycznych pomieszczeniach oraz, te ciekawsze, nad morzem z rzeźbami w tle. Na co szczególnie warto zwrócić uwagę? Modelkę w stroju kąpielowym "całującą" słońce i styl pozowania, który można odebrać dwojako - albo rzeźba zostaje uczłowieczona, albo pozujące starają się wyglądać jak rzeźby. Sami oceńcie!
Na zdjęciach z kolekcji na wiosnę i lato 2011 znajdziecie modele bielizny natchnione duchem dawnych lat - granat w białe groszki, lamówki, wysoki stan majtek, szorty i biustonosze typu bandeau. Poza tym lekko staroświeckie koronki, tasiemki zawiązane w kokardki i sporo subtelnej bawełny. Klimat retro przebija się nie tylko przez fasony, ale i kolorystykę, stylizację, a nawet pozy. Pozostaje napisać: mniam!
Czemu sesja Women's Secret? Bo patrząc na nią aż mamy ochotę się poprzytulać! Domowa aura, wygodne bawełny, mięciutkie dzianiny i atmosfera relaksu - zwłaszcza spoglądając zza ekranu, który dostarcza codziennej dawki stresów, pośpiechu i pracy, doceniamy takie beztroskie klimaty.
Jean Paul Gaultier to projektant, który jest "stanikową ikoną" - dzięki niemu światło dzienne ujrzał kultowy spiczasty biustonosz Madonny, który nosiła w latach osiemdziesiątych. By odświeżyć pamięć o tamtym niezapomnianym modelu, na którym wzorują się gwiazdy z całego świata, artysta stworzył kolekcję nim inspirowaną we współpracy z marką La Perla. Kampania była wybitnie prosta i wybitnie efektowna dzięki kolorystyce i modelom bielizny - zwłaszcza tym inspirowanym sznurkiem. Tego nie da się zapomnieć!
Która z tych sesji reklamowych zasługuje na miano Najlepszej Bieliźnianej Kampanii roku 2011?
Wy decydujecie!