Bezdomne psy w roli modelek! Świetna kampania"Po psu ta moda"

3 sierpnia ruszyła kampania społeczna pod nazwą "Po psu ta moda", która potrwa przez najbliższe dwa miesiące. Projekt ma na celu zmianę postrzegania bezdomnych psów jako tych drugiej, gorszej kategorii, dlatego w czasie całej akcji zaprezentowanych zostanie ok. 25 sesji zdjęciowych, w których psiaki wcielą się w rolę modelek niczym z Vogue'a. Inicjatorem kampanii jest start-up z branży kreatywnej Ostrosiostr o.
Po psu ta moda Po psu ta moda mat. prasowe

Bezdomne pieski w wersji glamour

Kampania ma na celu nie tylko nagłośnienie problemu bezpańskich psów, ale także pokazanie, że do adopcji psa należy podchodzić z ogromną odpowiedzialnością.

"Po psu ta moda - to trochę przewrotnie o modzie, trochę inaczej o psach do adopcji. Do tej pory wszyscy przedstawiali zwierzaki ze schroniska jako smutne, poszkodowane i biedne. My zrywamy z tym stereotypem i w niestandardowy sposób pokazujemy, że mogą one stać się obiektem pożądania niczym gwiazdy na okładkach magazynów. Cały dochód, który uda się pozyskać w ramach kampanii zostanie przekazany na wsparcie bezdomnych zwierząt." - tak o akcji opowiadają jej pomysłodawcy.
"Po psu ta moda" mat. prasowe

100 tysięcy bezdomnych psów czeka na nowe domy

Pierwsza okładka z pieskiem w roli głównej zainspirowana została japońską edycją "Vogue Beauty". Zdjęcie wykonała Agnieszka Potoczna. A piesek idealnie sprawdził się w roli modela.

"Mówi się, że w Polsce celebryci widzą tylko czubek własnego nosa. Nasz model jest zdecydowanie inny i to nie dlatego, że ma kwiatki na oczach ;) Potrafi pokochać bezgraniczną miłością i wiernie służyć właścicielowi. A takich jak on jest w schroniskach ponad 100 tysięcy. Mamy nadzieję, że dzięki tej kampanii przynajmniej część z nich znajdzie nowy dom."
Po psu ta moda Po psu ta moda mat. prasowe

Być jak Audrey Hepburn

Zdjęcie promujące akcję "Po psu ta moda" nawiązuje do słynnej fotografii Audrey Hepburn, które ukazało się na okładce amerykańskiego pisma "Harper's Bazaar" w 1956 roku. Zdjęcie wykonał Richard Avedon. A tak o czworonożnej modelce piszą organizatorzy akcji"

"Nasza czworonożna modelka eksponuje na sobie obszerną chustę w kwiaty, które są niezwykle modne w tym sezonie. Jej mądre oczy spoglądają spod słomianego ronda kapelusza, który już od paru sezonów nie wychodzi z mody. Rozświetlający makijaż na pyszczku, to pogodne usposobienie i pozytywne podejście do świata, które sprawiają, że tego psiaka nie da się nie lubić. Jest spokojna i przyjazna. Lubi kontakt z ludźmi, dlatego potrafi być niezwykle profesjonalna, szczególnie we współpracy z fotografem. Jak mawiała Audrey Hepburn: ?kiedy dorośniesz odkryjesz, że masz dwie dłonie, pierwsza jest po to aby pomagać sobie, druga, by pomagać innym?. I choć psiaki mają cztery łapy, to nadal czekają na opiekuna, którego będą mogły obdarzyć beztroską miłością."
Po psu ta moda Po psu ta moda mat. prasowe

Sposób na znalezienie nowego domu

Wszystkie psy, które pojawią się na okładkach w momencie realizacji kampanii były rezydentami domów tymczasowych. Do tej pory wiele modeli znalazła już stałych opiekunów.

Backstage akcji Backstage akcji "Po psu ta moda" mat. prasowe

Tutaj można śledzić efekty akcji

Kolejne okładki pojawiają się na stronie popsutamoda.pl oraz na fanpage'u akcji

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.