Biżuteria Pandora w nowym interaktywnym lookbooku

PANDORA od lat inspiruje kobiety do wyrażania swojej indywidualności i osobistego stylu poprzez biżuterię. W nowy, jesienny sezon marka wkracza z interaktywnym lookbookiem, w którym udział wzięły stylistka i blogerki z Polski, Czech oraz Rumunii.

Firma PANDORA od ponad dwudziestu lat produkuje i sprzedaje ręcznie wykańczaną biżuterię. Oryginalne i szczegółowe wzory powstają dzięki złożonemu procesowi, który łączy tradycyjne rzemiosło z nowoczesną technologią. Wysoka jakość produktów w przystępnych cenach to unikalna cecha biżuterii PANDORA.

W najnowszej kampanii marki wzięło udział 7 kobiet w różnym wieku i w różnych sytuacjach. Każda z nich reprezentuje odmienny, najbliższy sobie styl. Nagranie ukazuje, że bez względu na okazję każda kobieta znajdzie wśród biżuterii PANDORA produkty dla siebie. Osoby oglądające wideo będą mogły przenieść się na elegancką, wielkomiejską ulicę i zainspirować stylizacją każdej z bohaterek. Ten międzynarodowy projekt został zrealizowany w Warszawie i będzie dostępny także w Czechach i Rumunii.

By zobaczyć lookbook kliknij!

Bohaterkami lookbooka zostały: Karolina Ościk - Cajmel.pl; Alina Tansa - Fabulousmuses.net; Różena Opalińska z córką Apolonią; Eva Svobodova - Ejvifreedom.com; Barbora Ondrackova - Voguehaus.com; Diana Enciu - Fabulousmuses.net; Weronika Załazińska - Raspberryandred.net.

Lubisz nasze artykuły? Zostań fanką i kliknij TUTAJ

Więcej o:
Copyright © Agora SA