Polska marka streetwearowa Madox Design , przygotowała nową limitowaną kolekcję oraz kampanię wizerunkową z okazji swoich 4 urodzin. Gwiazdą sesji jest charakterystyczna modela Hanna Koczewska , którą podziwiać mogliśmy na wybiegach np. Chanel .
Najnowsza kolekcja to ukłon w kierunku sportowego stylu lat 70- tych. Jej charakter podkreślają pastelowe kolory, wśród których znalazły się odcienie różu, błękitu oraz mięty. Jasną paletę dopełniają delikatne wzory w postaci niewielkich owadów. To właśnie one okazały się podstawowym motywem najnowszych propozycji. W kolekcji nie zabrakło modeli w nowej odsłonie czyli spodni z klapą , ortalionowej parki czy koszuli z kieszeniami .
Zgodna z aktualnymi trendami, limitowana linia Madox Design z pewnością przypadnie do gustu miłośnikom aktywnego wypoczynku w środku lata. Jej największym atutem są oczywiście naturalne tkaniny , wśród których nie zabrakło denimu oraz bawełny.
Partner - materiał
zobacz najciekawsze stroje do ćwiczeń