Ubrania z nadrukami owoców do 100 zł - letni trend, którego nie możesz przegapić!

Owocowe szaleństwo opanowało sieciówki! Ananasy, arbuzy, wiśnie na ubraniach i dodatkach.

Ubrania w owoce są bardzo apetyczne i wesołe. Kojarzą się z latem, wakacjami i swobodą, dlatego pełno ich teraz w sieciówkach. Królują ananasy (dzięki Dolce & Gabbana), na drugim miejscu są arbuzy , ale pojawiają się również wiśnie oraz papaje . Jednym słowem, im bardziej egzotycznie, tym lepiej.

Nie oznacza to jednak, że zabawne i kolorowe owocowe nadruki są zarezerwowane jedynie na nieoficjalne spotkania. Są na tyle naturalne, że możesz je dowolnie łączyć i miksować . Koszulki z ananasem czy arbuzem świetnie będą wyglądały w zestawieniu z elegancką spódnicą, cytrusowa spódnica zaś doskonale skomponuje się z klasyczną, białą koszulą. Nie bójmy się eksperymentować - kto powiedział, że kolorowa torba nie będzie udanym dopełnieniem biurowej stylizacji ?

kolaż groszki.plkolaż groszki.pl kolaż groszki.pl kolaż groszki.pl

Zajrzyjcie do GALERII i sprawdźcie, gdzie szukać ubrań z nadrukami owoców w dobrej cenie - do 100 zł. Jak wam się podoba ten trend?

Ubrania w owoce są bardzo apetyczne i wesołe. Kojarzą się z latem, wakacjami i swobodą, dlatego pełno ich teraz w sieciówkach. Królują ananasy (dzięki Dolce & Gabbana) , na drugim miejscu są arbuzy, ale pojawiają się również wiśnie oraz papaje. Jednym słowem, im bardziej egzotycznie, tym lepiej.

Nie oznacza to jednak, że zabawne i kolorowe owocowe nadruki są zarezerwowane jedynie na nieoficjalne spotkania. Są na tyle naturalne, że możesz je dowolnie łączyć i miksować. Koszulki z ananasem czy arbuzem świetnie będą wyglądały w zestawieniu z elegancką spódnicą, cytrusowa spódnica zaś doskonale skomponuje się z klasyczną, białą koszulą. Nie bójmy się eksperymentować - kto powiedział, że kolorowa torba nie będzie udanym dopełnieniem biurowej stylizacji?

Zajrzyjcie do GALERII i sprawdźcie, gdzie szukać ubrań z nadrukami owoców w dobrej cenie - do 100 zł. Jak wam się podoba ten trend?

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.