Carry - kampania wiosna/lato 2011

Czy gdzieś już widziałyśmy podobną kampanię? Skojarzenia nasuwają się same, na szczęście tym razem chodzi o kolekcję ubrań a nie butów.

Pierwsze kilka zdjęć z kolekcji Carry wyglądają jak inspirowane kampanią CCC z Magdą Mielcarz. Na szczęście Carry reklamuje swoje ubrania a nie buty. Choć trzeba przyznać, że kolorystyka, wybór miejsca sesji zdjęciowej i klimat są podobne.

Prawdopodobnie to czysty przypadek, a na zdjęcia, trzeba przyznać, patrzy się przyjemnie. Modelka, podobna do Brigitte Bardot, świetnie nadaje się do prezentowania casualowych ubrań.

Wygoda , to główne hasło, którym możemy oznaczyć ubrania Carry. Codzienne, niezobowiązujące stroje , które nie wymagają noszenia szpilek czy nieustannego zwracania uwagi na fałdy spódnicy.

Wygoda to główna cecha ubrań Carry, teraz w salonach trwa wyprzedaż midseason

Wśród damskich propozycji tej popularnej marki znajdziemy zarówno ubrania w paski i kwiaty, które są obecnie na topie, jak i rzeczy bardziej stonowane i uniwersalne, w tym proste sukienki i ponadczasowe trencze . Zgaszone kolory i pastele występują na zmianę z bardziej wyrazistymi odcieniami, idealnie wpisującymi się w letnie klimaty.

W męskiej kolekcji warto przyjrzeć się bliżej koszulom i kolorowym t-shirtom z nadrukami , choć w sklepie nie brakuje też bardziej spokojnych rzeczy.

Więcej:

Esprit wiosna 2011 - szkolne klimaty

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.