Simple , czyli Maja Palma i Lidia Kalita już od kilku sezonów zatrudniają do reklamowania swoich kolekcji znane modelki. W tym sezonie twarzą firmy została Magdalena Frąckowiak , 13. modelka w rankingu najlepszych na świecie.
A faktycznie pojawiło się w niej coś nowego. Wraz z tym sezonem w kolekcji Simple po raz pierwszy pojawia się skóra nie tylko w butach czy torebkach, ale i w ubraniach. Projektantki uszyły z niej sukienkę, spódnicę i płaszcz , używając skóry wysokiej jakości, cienkiej i dobrze wyprawionej.
Świetne dodatki Simple, zwróćcie uwagę na pasek od kopertówki!
Magda przyleciała na tę sesję specjalnie prosto z Moskwy i była zachwycona ubraniami. Szczególnie podobała się jej skórzana spódnica, którą nosiła podczas sesji zdjęciowej. Do Nowego Jorku, gdzie mieszka, zawiozła jednak białą, wieczorową sukienkę z satyny.
Nowa kolekcja Simple to połączenie satyny i skóry. Skórzane ubrania już od dłuższego czasu pojawiają się na wybiegach (poprzedni sezon u Gucci, Dereka Lama, Balmain czy Sophii Kokosalaki). Simple zdecydowało się na kolor kamelowy , cudownie podkreślający lekką opaleniznę.
Marka wyróżnia się w tym sezonie także zestawieniem kolorów. Piękne połączenie ciepłych brązów ze złotą żółcią, pomarańczem, beżem i żywą zielenią. Do tego nadruki z rozmazanymi motywami roślinnymi, beżowo-czarne paski oraz piękne słoneczniki na sukienkach w stylu lat 50.
Lata 50. to charakterystyczny motyw przewijający się w kolekcjach Simple. Marka stawia bowiem na retro szyk, klasyczną elegancję, wzorowaną wyraźnie na Grace Kelly czy Jackie O. W tym sezonie jednak jest też bardziej seksownie niż zazwyczaj. Obcisła spódnica ze skóry to jedno, ale sylwetkę podkreśla też fason satynowych sukienek z głębokimi dość dekoltami.
Dużą rolę ogrywają tu dodatki , torby ze skóry i płótna w brązach i beżach, super seksowne płaskie i wysokie buty i duża, kolorowa biżuteria.
Na torbach znajdziemy hasło "Fashion is ohhh so unfashionable!" , które sporo mówi o podejściu Simple do trendów. Marka oczywiście ich nie pomija, ale jej wartością jest jednak własny, rozpoznawalny w Polsce styl , z którym z przyjemnością identyfikują się klientki.
Więcej:
Reserved, Beautiful Story, wiosna/lato 2011 Reserved