H&M Spring Awakening - kampania wiosna 2011

Na ulicach waszych miast już od niedawna widać reklamy prezentujące wiosenną kampanię H&M Spring Awakening, Wiosenne Przebudzenie. Poznajcie cała koncepcję kolekcji w naszej galerii.

W tym sezonie z plakatów witają nas słynne Freja Beha Erichsen i Raquel Zimmermann . Towarzyszą im młodsze koleżanki, Hannah Holman i Tati Cotliar , które prezentują linię dla dziewcząt. Sfotografował je Daniel Jackson .

Kampania H&M zrobiona jest w duchu lat 70. , królują więc długości maxi , jeansy, denim, kurtki parki i poncha . Wydaje się, że to powrót do źródeł, zarówno w kolorach, jak i materiałach ma być bowiem naturalnie, czysto, świeżo.

Freja i Raquel noszą więc jeansy o rozszerzanych nogawkach w kolorze blue, szorty, koszule a towarzyszą im Hannah i Tati w długich, falbaniastych spódnicach, które nadają sylwetce lekkości. Koniecznym dodatkiem tej wiosny mają być batikowe czy lniane bieliźniane koszulki w stylu hippie . Najlepiej przezroczyste, z luźno wiszącymi troczkami. Na nogach warto mieć chodaki na obcasie nabijane nitami.

Nosimy chodaki na obcasie, H&M, 149 zł

Kolorystycznie dominuje beż i wyblakłe od słońca kolory ziemi . Tak samo sprany może być jeans i denim - ale od błękitu dochodzimy też do granatu . W każdym momencie kolory te możemy łączyć z bielą, ta wydaje się wszystko łagodzić.

H&M po raz kolejny pokazuje, że jest sklepem dla dosłownie wszystkich. Po pokazanych już kilku kolekcjach widzimy, że swoje ubrania w tym sezonie znajdą tu romantyczki, wielbicielki glam elegancji i lat 70 . A to na pewno jeszcze nie koniec niespodzianek!

Więcej:

H&M Conscious Collection + ceny

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.