Massimo Dutti - kampania wiosna/lato 2011

Przyjemny casual - wygodne ubrania wykonane z dużą starannością. Massimo Dutti proponuje ciekawą, niewymuszoną elegancję na wiosnę/lato 2011.

Massimo Dutti , marka od niedawna obecna na naszym rynku dała się już zaklasyfikować jako proponująca casualowy szyk .

Ubrania wysokiej jakości , niebanalne, uszyte z dobrych materiałów, trzymające się trendów, ale posiadające swój charakterystyczny, rozpoznawalny styl . Massimo Dutti, markę należącą do koncernu Inditex, właściciela Zary i Bershki, wybierają zwykle kobiety w okolicach 30-tki, które są aktywne zawodowo, ale nie mają chęci na noszenie garsonek.

Marka proponuje luźne spodnie, marynarki , ciekawie uszyte koszule, bardzo dobrej jakości buty i torby. Także w tym sezonie możemy liczyć na modne kurtki skórzane, jedwabne koszule wiązane pod szyją, wygodne spodnie o charakterze garniturowym, czy modne dalej marchewy. Do tego mamy zwiewne spódnice maxi z paskiem w talii czy bardzo ciekawą skórzaną koszulę , fantastycznie uszytą, dobrze dopasowaną.

Massimo Dutti, wiosna/lato 2011

Wszystko wygląda na bardzo stylowe, łatwe do noszenia i zestawiania ubrań z zawartością naszej szafy. Niewymuszona elegancja , luźny ale szykowny styl , dystans do biurowego stylu - taki sygnał wysyła marka swoim klientkom.

W takich ubraniach będzie dobrze czuła się i dziennikarka, i specjalistka od spraw PR, i doktorantka na uczelni.

Ubrania mają oddech, świetnie się układają, oddychają na skórze i są wygodne w noszeniu. Hasło 'wyrafinowana prostota' mogłoby być synonimem marki.

Cenowo marka stoi wyżej od Zary , ale i jakość jej jest lepsza. Szczególnie jeśli chodzi o dodatki i akcesoria.

W kampanii reklamowej Massimo Dutti wystąpili modele Ieva Laguna i Danny Schwarz , sfotografowani przez Hunter & Gatti.

Więcej:

Baza Twojej szafy - Topshop Edited

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.