Levi's Red Tab - wiosna 2011

'California dreamin' to hasło Levi'sa na wiosnę 2011. Rozgrzane, puste autostrady, pył z drogi, wiatr we włosach i jeansy na pupie - będzie gorąco!

Przedstawiamy zdjęcia z wiosenno-letniej kampanii reklamowej Levis'a . Jej bohaterem jest intelektualista, który po skończeniu studiów wyrusza w podróż po Kalifornii, krainie, która symbolizuje wolność i amerykański styl życia.

Podróżując po zachodnim wybrzeżu, przemierzając bezkresne drogi i sypiając w wyludnionych motelach, chce się poczuć jak 'buntownik bez powodu' . Chce mówić głośno o swoich marzeniach i nie bać się po nie sięgać.

W założeniu wszystko to ułatwi noszenie na sobie w takich chwilach jeansów Levi'sa. Look jest inspirowany rock'n'rollowym stylem życia z akcentami militarnymi . Znajdziemy tu motocyklówki ze skóry , denimowe kurtki , nieśmiertelne koszule w kratę , dwurzędowe zapięcia, koszulki z ostrymi nadrukami, spodnie typu chinos (casualowe spodnie materiałowe z prostymi nogawkami i ukrytymi kieszeniami) i szeroki wybór jeansów, m.in. 511 i 519 w kolorze fioletowym, czerwonym czy zielonym .

Levis, Red Tab, wiosna 2011, 299 złLevis, Red Tab, wiosna 2011, 299 zł Levis

Levi's, Red Tab, wiosna 2011, 299 zł

To dla panów, panie będą musiały ubrać do pary obcisłą sukienkę z jeansu, jeansowy gorset , obcisłe rurki z szelkami , męskie z wyglądu 'jeansy swojego chłopaka' czy elastyczne jegginsy w pastelowych kolorach.

Tak ubrana para ma szansę stać się Bonnie & Clydem XXI wieku .

Niektóre modele można już kupić w sklepie internetowym Levi'sa .

Więcej:

Pepe Jeans - wiosna/lato 2011

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.