Modne święta z marką Springfield

Springfield, marka odzieżowa dla młodych należąca do grupy Cortefiel, prezentuje kampanię Świąteczną, której twarzami zostali: tenisista- Fernando Verdasco, oraz hiszpańska top modelka- Roc~o Crusset. Oboje po raz pierwszy spotkali się na planie filmowym i oboje podczas zdjęć opowiadali jak ekscytujące jest znaleźć się przed kamerami. Podzielili się z nami również kilkoma swoimi historiami. Historiami o współczesnej magii Świąt.

"KEEP IN YOUCH " jest hasłem, poprzez które marka SPRINGFIELD prezentuje nowy film modowy na temat powrotu do domu na Boże Narodzenie oraz o relacjach międzyludzkich podczas tego świątecznego okresu. "Roc~o i Fernando są osobami dla których takie powroty są niezwykle istotne. Oboje są w ciągłej podróży od lotniska do lotniska, a ich życie osobiste jest na drugim planie. Poprosiliśmy ich aby odegrali kilka scenek obrazujących kilka równoległych historii, które ukazują różne relacje i spotkania z ludźmi w okresie świątecznym gdy w końcu wracają do swych bliskich"- mówi Aleksandra Franco, dyrektor marketingu w Springfield. "Dzięki naszym bohaterom możemy zobaczyć opowieść o przypadkowym spotkaniu dwójki nieznajomych, oraz o nieoczekiwanej i niczym niewymuszonej przyjaźni, które zdarzają się coraz rzadziej w dzisiejszym bardziej wirtualnym niż realnym świecie"...

Marka SPRINGFIELD za pomocą tej właśnie kampanii, poprowadzonej przez osoby tak bardzo odzwierciedlające ducha marki, ma zamiar połączyć się z młodymi ludźmi na całym świecie. Roc~o ucieleśnia świeżość i naturalność stylu Kobiety Springfield'a. Młoda i wesoła osoba, która kocha obie sfery swego życia, służbową i prywatną. "Jako Hiszpańska top model poprzez swoje podejście do mody inspiruje i zbliża się do naszych konsumentek. Tak jak i Fernando, który jako zawodowy tenisista znany jest na całym świecie- "otwarty facet z luźnym i optymistycznym podejściem, bardzo naturalny. To taka osoba, z którą łatwo i szybko nawiązuje się kontakt poprzez zabawne konwersacje"

 

Ich debiut jako aktorów oznaczał, że muszą zmierzyć się z koniecznością stworzenia więzi między właściwie obcymi sobie osobami. Kamera bez trudu uchwyciła ich emocjonalność i naturalność jako nowo upieczonych aktorów. Ich symboliczną sceną stało się lotnisko, jako miejsce spotkań osób z przeróżnych zakątków świata, zwłaszcza w czasie podróży na bożonarodzeniową kolację. Premiera tej kampanii będzie miała miejsce w Listopadzie na całym świecie. Zarówno w internecie jak i na kanałach marki. W grudniu ukaże się zarówno w międzynarodowej jak i hiszpańskiej prasie oraz w telewizji. Reklamy te będą prezentowały kluczowe dla marki stylizacje dla mężczyzn i kobiet.

KEEP IN YOUCH jest wyjątkową kampanią ponieważ marka nie emitowała w telewizji reklam przez wiele lat. "Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że Roc~o i Fernando zdecydowali się zostać naszymi ambasadorami. Wybór tych właśnie osób jest związany z chęcią zwrócenia uwagi na pochodzenie marki Springfield" - Mówi Luis González, dyrektor generalny Springfielda. Projekt liczy na świeże twarze wyłonione w castingach i obejmie około 50 dodatkowych działań promocyjnych. Będziemy mogli również zajrzeć za kulisy tych działań już w Listopadzie na nowej platformie myspringfield.com online.

Lubisz nasze artykuły? Zostań fanką i kliknij TUTAJ

Najlepsze zniżki w sieci - Kupony.gazeta.pl

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.