Zign na jesień-zimę 2014/15. Artystyczna kampania pod hasłem... #WEARSHOES

"Noś buty" - zachęca jedna z flagowych marek Zalando. Banalne? Niekoniecznie, Zign chce przywrócić temu dodatkowi należne miejsce w świecie mody, bo "każdy strój zaczyna się od butów".

Zign specjalizuje się w butach i dodatkach ze skóry naturalnej. Powstała w 2010 r. marka jest jedną z ulubionych klientów Zalando - cieszy się powodzeniem w 15 europejskich krajach. Sekretem jej sukcesu jest nacisk na jakość (eleganckie skóry) i rozsądną cenę. Nową kolekcję na jesień 2014 Zign lansuje pod hasłem #wearshoes (czyli #nośbuty). Brzmi jak średniowieczny slogan cechu szewców? Przecież nikogo nie trzeba zachęcać do noszenia obuwia!

Zign kampania jesień-zima 2014/15Zign kampania jesień-zima 2014/15 Jamie Morgan

A jednak - ideą kampanii Zign jest przywrócenie butom należnego szacunku fashionistów. Są za drogie, żeby skupować je w masowych ilościach, jak T-shirty z nadrukami. Są za tanie, żeby traktować je jak symbol luksusu, do którego można aspirować. Przestań pić latte, za pięć lat zaoszczędzisz na chanelkę - zachęcało ELLE. Żeby wziąć kredyt konsumpcyjny na parę markowych szpilek nie zachęcał nikt.

Trochę zapomniane, w wielu garderobach zostały sprowadzone do bardzo pobocznej roli. Młode dziewczyny lubują się w rozchlapanych baletkach z najgorszego skaju, bo kosztują tyle, co książka w miękkiej okładce. Z tańszą konkurencją niemiecki Zign konkuruje stawiając buty na piedestale.

Zign kampania jesień-zima 2014/15Zign kampania jesień-zima 2014/15 Jamie Morgan Jamie Morgan

Na czarno-białych zdjęciach widzimy skromnie, wręcz banalnie ubranych modeli pozujących na berlińskim basenie olimpijskim. Ich stroje mają pozostać w cieniu, nie konkurować ze zgrabnymi botkami i półbutami, w myśl zasady "nieważne, co masz na sobie, ważne co masz na nogach". Tego uczyły nas nasze babcie - obuwie jest wizytówką każdego dżentelmena czy damy, musi być idealnie wypolerowane i dobre jakościowo. Do tego przekonują też popularni modele Zlata Mangafic i Leebo Freemann (on jest perkusistą, aktorem, DJem, ona była twarzą Versace i Zary). Na zdjęciach buty Zign dobrze prezentują się na tle monumentalnej sportowej architektury (chociaż przyznajemy, że Olimpiada 1936 to dość kontrowersyjny temat na kampanię...).

W GALERII zobaczysz kampanię Zign #wearshoes na jesień-zimę 2014/15, a poniżej wybór nowości od Zign (kliknij na zdjęcie, żeby przenieść się na stronę produktu):

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.