Mamy dla was coś specjalnego - zdjęcia butów i torebek Wittchen na jesień i zimę 2013/14, a do tego materiały z backtage'u sesji zdjęciowej do najnowszego katalogu i efekt finalny! Koncepcja sesji została zaplanowana z myślą o dalszym odświeżaniu wizerunku marki.
W jego skład wchodzą wszystkie cztery elementy logotypu marki: herb z inicjałami Jędrzeja Rafała Wittchen (założyciela i prezesa firmy), broniące go lwy, korona oraz "W" symbolizujące pierwszą literę nazwy firmy. Skórzane portfele z wytłoczonym monogramem to absolutna nowość w ofercie marki, która będzie miała premierę już jesienią.
W kolekcji dostrzeżemy ponadto torebki w kolorze chabrowym, odcieniach brązu, jak również modną zieleń i kolor bordo. Za obiektywem aparatu stanął Robert Wolański, z którym marka współpracuje od lat. Za kreacje i koncepcje sesji odpowiadała Gosia Growińska - dyrektor artystyczny marek grupy Wittchen. Stylizacją zajęła się Malwina Wędzikowska.
Zobacz zdjęcia w GALERII !
Lubisz nasze artykuły? Zostań fanką i kliknij TUTAJ
zobacz inne czółenka damskie w