Aryton już od kilku sezonów zmienia swój wizerunek według wizji Dyrektor Kreatywnej - Patrycji Cierockiej, a nowe kolekcje i towarzyszące im sesje zdjęciowe są tego potwierdzeniem.
Podstawowym założeniem nowej kampanii Jesień-Zima 2013/14 marki Aryton była kontynuacja studyjnej prostoty i minimalizmu komunikacji z poprzednich sezonów. Cała uwaga skupiona została na modelce - jej emocjach, gestach, spojrzeniu. Dlatego do współpracy przy kreowaniu wizerunku w tej kampanii zaproszono najlepszy duet foto: Magdę Wunsche i Agnieszkę Samsel. Ich prace słyną z wrażliwości na "moment", który potrafią mistrzowsko uchwycić w swoich pracach. I ze światła - plastycznego, podbijającego graficzny charakter fotografii. Obie poruszają się w różnych tematach i obszarach fotograficznych, od mody poprzez portret i reklamę. Współpracowały z takimi magazynami jak Wallpaper, Officiel Homme, Harpers Bazaar, Twój Styl czy Elle. W tym roku zostały uznane przez Klub Twórców Reklamy za Najlepszego Fotografa roku 2013.
fot. mat. prasowe
W ich obiektywie wystąpiła Karolina Wąż , która w sezonie FW 2011/12 została okrzyknięta przez portal Models.com Twarzą sezonu. Na koncie Karoliny pojawiły się m.in. takie pokazy jak BCBG, który otwierała jako najważniejszy pokaz w NY, Michael Kors, Marc by Marc Jacobs czy Vera Wang. W Mediolanie wystapiła w pokazach Fendi, Just Cavalli, Trussardi. Tam też zachwycila samego Karla Lagerfelda, który zaproponował jej udział w ekskluzywnym pokazie Chanel w Tokio (marzec 2012). Nastepne sezony również owocowały najlepszymi światowymi pokazami, a wiele z nich modelka otwierała. Pracowała dla takich magazynow jak m.in. French Magazine, The Sunday Times, Dazed & Confused, Love Magazine, 10 Magazine, Numero/Tokyo, Harper's Bazaar, Tank Magazine, I-D, Elle (Japan, Polska), Grazia oraz Twój Styl i Viva Moda. W Polsce wystąpiła w pokazach wszystkich najlepszych projektantów.
Koncepcja artystyczna sesji oraz wszystkie stylizacje do sesji wizerunkowej i lookbooka są dziełem Marty Kalinowskiej, która współpracuje z firmą Aryton jako konsultant ds. kolekcji i wizerunku. Faktury i barwy tkanin zimowej kolekcji, zostały zderzone z gładkim blaskiem polerowanego marmuru. Takie zestawienie to z jednej strony dopełnienie kolorystyki, a z drugiej celowy kontrast między ubraniem, a tłem. Przepiękne, luksusowe kamienie, to idealny kontekst dla marki Aryton, dla której jakość i klasa są podstawą ekskluzywnego wizerunku.
GALERIA !
Lubisz nasze artykuły? Zostań fanką i kliknij TUTAJ
Najpopularniejsze kostiumy kąpielowe w Okazje.info
Marko Kostium kąpielowy Diana M-184
Verano kostium kąpielowy Angelina P-131
VERANO Kostium kąpielowy DAGMAR M-118