Kampania Pepe Jeans - wiosna/lato 2012

Rock'n'rollowy klimat prosto z londyńskiego Soho.

Pepe Jeans od kilku sezonów tworzy mocno lifestylowe kampanie przesiąknięte offowym, londyńskim klimatem. Najnowsza kampania to ewidentny ukłon w kierunku lat 60. i swinging London.

Na spontanicznych, radosnych zdjęciach nie zobaczymy już wprawdzie Twiggy czy Marianne Faithfull, ale współcześni modele świetnie poradzili sobie z oddaniem ducha dekady. Wśród nich znalazła się modelka Edie Cambell, piosenkarka Suki Waterhouse, Jacob Young, Rob Moore i Claude Simonon - syn Paula Simonona, basisty The Clash .

A co będziemy nosić tej wiosny? Wielu nowości tu nie ma - sprane, podwiniętne jeansy w stylu boyfriend's , luźne t-shirty z nadrukami, skórzaną ramoneskę i dla kontrastu - mini spódniczki i bluzki w łączkę. Look w stylu lat 60. możemy wzmocnić dodatkami - stylowym kapeluszem czy sandałkami na platformie, kocim makijażem i odpowiednią fryzurą.

Jak Wam się podoba ta kampania?

Zobaczcie GALERIĘ.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.