Klienci marki rekrutują się spośród wielkomiejskiej młodzieży i pięknych 30-letnich. Marka podkreśla to w swojej kampanii, za tło zdjęć dając właśnie ulice Warszawy.
Ochnik dla wielu z nas równa się elegancja i dobry styl. Marka pokazuje, że zimowe okrycia, nakrycia głowy i akcesoria mogą stanowić dopełnienie wieczorowego stroju a także świetnie sprawdzać się w codziennych sytuacjach. Skórzane kurtki zastąpią żakiety , razem z eleganckimi torebkami będą dobrym towarzystwem dla wieczorowych sukni podczas wyjścia do teatru.
Kożuchy pomogą przetrwać zimę
Zima może być sroga, więc wielkie czapy z króliczego futra z długimi klapami zakrywającymi uszy staną się wkrótce konieczne. Podobnie jak zgrabne kożuch y, które dobrze chronią przed mrozem.
Zdjęcia do kolekcji Jesień-Zima 2011/12 zostały wykonane w scenerii starych warszawskich kamienic, m.in. przy Muzeum Fryderyka Chopina. Plan zdjęciowy, podobnie jak kolekcja, został podzielony na część dzienną i część wieczorową. W ciągu dnia modele prezentowali stylizacje na co dzień , w których zarówno kobiety jak i mężczyźni czują się wyjątkowo. Zdjęcia wykonane nocą to esencja elegancji, wyrafinowania, którą podkreśla blask ulicznych latarni.
Zobacz kulisy realizacji sesji:
Więcej: