Escada Cherry in the Air

Cherry in the Air jest nowym zachwycającym zapachem Escada z limitowanej edycji wiosna/lato 2013 - zapach, któremu nie sposób się oprzeć, inspirowany charakterystyczną, świeżą i słodką wonią kwitnącej wiśni.

Zapach jest lekką i zwiewną fantazją na temat wiśni przedstawiającą nieodpartą jakość owocu a jednocześnie odzwierciedla beztroską 'joie de vivre' która jest synonimem Escada . Ten zachwycający efekt został osiągnięty dzięki nieoczekiwanej kombinacji soczystych czerwonych owoców i uzależniającego akordu słodkich pianek marshmallow - doskonała mieszanka młodzieńczości oraz smakowitej przyjemności, stworzona by się nią dzielić.

Nuty górne Zapach otwierają kuszące nuty czarnej wiśni i soczystej maliny pełne letniej dojrzałości, podczas gdy odrobina mandarynki w tle prowadzi do cytrusowej świeżości. Nuty serca Lekkość płatków gardenii podkreśla kokosowa kremowość orchidei i ciepłej wanilii. Łącząc się z kuszącą nutą słodkich pianek zbudowanych wokół molekuły smaku, ten radosny akord dodaje zapachowi wyjątkowego charakteru.

Nuty bazowe W dole przynoszące komfort drzewo sandałowe, dąb i piżma łączą się z kremowym białym akordem zamszowym, który wzmacnia kuszącą naturę zapachu.

Cherry in the Air - historia opakowania

Flakon Escada Cherry in the Air posiada ikoniczny kształt flakonu, który jest znakiem rozpoznawczym edycji Escada wiosna/lato; jego pełen życia kolor łączy w sobie charakterystyczny dla Escada odcień różu i czerwień dojrzałych wiśni, wzbogacony odrobiną luksusu za pomocą satynowej kokardy, co jest typowe dla Escada. Do wzoru dodano uroczy nadruk wisienek na flakonie oraz wiśniowy pierścionek - umieszczony na nakrętce - który można nosić jako biżuterię.

Projekt pierścionka doskonale dopasowuje się do trendu wiosna/lato 2013. Wiśnie są symbolem rozpoczęcia lata w przyrodzie; w modzie także stały się antidotum na ciemności zimy. Kolorowa, owocowa biżuteria pomaga przywrócić uczucie zabawy do świata akcesoriów by stworzyć szczęśliwy, czarujący i zabawny wizerunek, wprowadzający doskonale zrelaksowany i radosny letni nastój.

Opakowanie Nie tylko wyróżniający flakon przyczynia się do kolekcjonerskiego uroku zapachów wiosna/lato Escada, lecz także modne, nowoczesne pudełko. Nowa Escada Cherry in the Air podkreśla ekscytującą ewolucję zwycięskiej formuły przedstawiając ekskluzywny wzór projektu uznanej ilustratorki, Margot Mace. Podziwiana przez wielbicielki mody i profesjonalnych scenografów od Tokyo do Paryża, jej autentyczne, kreatywne podejście sprawiło, że idealnie pasuje do Escada.

"W mojej pracy mogę robić wszystko, co jest możliwe. Nie lubię pracować jak program komputerowy i wszystkie moje ilustracje robię ręcznie. Chcę poczuć strukturę i zapach papieru a także dźwięk ołówka, gdy tworzę linie spontanicznymi ruchami. " - Margot Mace, ilustratorka

Narysowana charakterystycznym, paryskim stylem ilustracja przedstawia piękną młodą kobietę jadącą na rowerze w wiśniowym sadzie, jej blond włosy i różową sukienkę rozwiewa wiatr, podczas gdy wiśnie spadają z drzew wypełniając jej rowerowy koszyk. We włosach ma różowe róże i wieniec kwiatów na szyi, na twarzy czystą radość wyrażającą młodzieńczy entuzjazm zapachu. Mace czerpała inspirację ze swoich własnych radosnych wspomnień by stworzyć ten ujmujący obraz.

"Jeździłam na rowerze codziennie podczas studiów i czułam się wtedy taka szczęśliwa i wolna. Moje przyjaciółki i ja wspaniale się bawiłyśmy jeżdżąc przez pola na rowerze w słoneczne dni, w spódniczkach, zbierając kwiaty i ciesząc się uczuciem długich włosów powiewających na wietrze. "

W pełni wykorzystując ten przykuwający uwagę wzór, marka postanowiła użyć ilustrację przedstawioną na pudełku również w sklepach i przy reklamie, tworząc mocną deklarację dla Escada Cherry in the Air, która sprawia, że kampania zapada w pamięci równie mocno jak zapach.

Gama i ceny:

Woda toaletowa 30 ml / 169 PLN Woda toaletowa 50 ml / 235 PLN Woda toaletowa 100 ml / 295 PLN Balsam do ciała 150 ml / 95 PLN

Więcej o:
Copyright © Agora SA