Zapach jest lekką i zwiewną fantazją na temat wiśni przedstawiającą nieodpartą jakość owocu a jednocześnie odzwierciedla beztroską 'joie de vivre' która jest synonimem Escada . Ten zachwycający efekt został osiągnięty dzięki nieoczekiwanej kombinacji soczystych czerwonych owoców i uzależniającego akordu słodkich pianek marshmallow - doskonała mieszanka młodzieńczości oraz smakowitej przyjemności, stworzona by się nią dzielić.
Nuty górne Zapach otwierają kuszące nuty czarnej wiśni i soczystej maliny pełne letniej dojrzałości, podczas gdy odrobina mandarynki w tle prowadzi do cytrusowej świeżości. Nuty serca Lekkość płatków gardenii podkreśla kokosowa kremowość orchidei i ciepłej wanilii. Łącząc się z kuszącą nutą słodkich pianek zbudowanych wokół molekuły smaku, ten radosny akord dodaje zapachowi wyjątkowego charakteru.
Nuty bazowe W dole przynoszące komfort drzewo sandałowe, dąb i piżma łączą się z kremowym białym akordem zamszowym, który wzmacnia kuszącą naturę zapachu.
Cherry in the Air - historia opakowania
Flakon Escada Cherry in the Air posiada ikoniczny kształt flakonu, który jest znakiem rozpoznawczym edycji Escada wiosna/lato; jego pełen życia kolor łączy w sobie charakterystyczny dla Escada odcień różu i czerwień dojrzałych wiśni, wzbogacony odrobiną luksusu za pomocą satynowej kokardy, co jest typowe dla Escada. Do wzoru dodano uroczy nadruk wisienek na flakonie oraz wiśniowy pierścionek - umieszczony na nakrętce - który można nosić jako biżuterię.
Projekt pierścionka doskonale dopasowuje się do trendu wiosna/lato 2013. Wiśnie są symbolem rozpoczęcia lata w przyrodzie; w modzie także stały się antidotum na ciemności zimy. Kolorowa, owocowa biżuteria pomaga przywrócić uczucie zabawy do świata akcesoriów by stworzyć szczęśliwy, czarujący i zabawny wizerunek, wprowadzający doskonale zrelaksowany i radosny letni nastój.
Opakowanie Nie tylko wyróżniający flakon przyczynia się do kolekcjonerskiego uroku zapachów wiosna/lato Escada, lecz także modne, nowoczesne pudełko. Nowa Escada Cherry in the Air podkreśla ekscytującą ewolucję zwycięskiej formuły przedstawiając ekskluzywny wzór projektu uznanej ilustratorki, Margot Mace. Podziwiana przez wielbicielki mody i profesjonalnych scenografów od Tokyo do Paryża, jej autentyczne, kreatywne podejście sprawiło, że idealnie pasuje do Escada.
Narysowana charakterystycznym, paryskim stylem ilustracja przedstawia piękną młodą kobietę jadącą na rowerze w wiśniowym sadzie, jej blond włosy i różową sukienkę rozwiewa wiatr, podczas gdy wiśnie spadają z drzew wypełniając jej rowerowy koszyk. We włosach ma różowe róże i wieniec kwiatów na szyi, na twarzy czystą radość wyrażającą młodzieńczy entuzjazm zapachu. Mace czerpała inspirację ze swoich własnych radosnych wspomnień by stworzyć ten ujmujący obraz.
W pełni wykorzystując ten przykuwający uwagę wzór, marka postanowiła użyć ilustrację przedstawioną na pudełku również w sklepach i przy reklamie, tworząc mocną deklarację dla Escada Cherry in the Air, która sprawia, że kampania zapada w pamięci równie mocno jak zapach.
Gama i ceny:
Woda toaletowa 30 ml / 169 PLN Woda toaletowa 50 ml / 235 PLN Woda toaletowa 100 ml / 295 PLN Balsam do ciała 150 ml / 95 PLN