Beyonce zaczęła swoją współpracę z marką Coty już kilka lat temu, wprowadzając pod swoim nazwiskiem takie zapachy jak Heat, Heat Rush, które były na rynku ogromnym sukcesem. Z czasem piosenkarka zaczęła ewoluować pod względem artystycznym, i prywatnym, nic więc dziwnego, że teraz zaproponowano jej pracę przy kolejnym zapachu. Twórca zapachu, Bruno Jovanovic and Loc Dong skomentował to następująco:
Niewiarygodna energia i siła Beyoncé została wmieszana w świeży zapach Pulse, by wykreować unikalną cytrusowo-kwiatową woń na czele z ulubionym kwiatem Knowles - orchideą.
Obok kobiety, która używa Pulse, nie da się przejść obojętnie. Zapach jest połączeniem zmysłowości i siły. Beyoncé tak mówi o swoim zapachu Pulse :
Zapach tworzy kusząca Niebieska Orchidea w sercu Beyoncé Pulse, w kolorze Indygo, o hipnotycznym zapachu. Tajemniczy, unikalny kwiat nigdy wcześniej nie był użyty w zapachach, dlatego doskonale pasuje do najnowszej kompozycji i sprawia, że jest ona magnetyczna. Górna nuta to kwiat gruszy, akord Blue Curacao i mrożonego Bergamotu, który otwiera drogę dla niebieskiej orchidei by po chwili rozkwitnąć jaśminem. Wykończenie Pulse to bogactwo wanilii, mchu i szlachetnego drewna.
Pulse na pewno będzie się wyróżniał na perfumeryjnej półce, bo zapach zamknięto w futurystycznym flakonie w stylu glamour, który swym wyglądem przypomina świetlny kryształ w chromowanej powłoce, który inspirowany był jednym z kostiumów artystki:
Dostępne ceny i pojemności:
15 ml EDP ok. 60 zł
30 ml EDP ok. 95 zł
50 ml EDP ok. 130 zł
100 ml EDP ok. 190 zł
W kadrze fotografa Zdjęcie zrobione przez fotografa mody Lionel Gasperini do materiału reklamowych przedsta-wiają rozświetloną Beyoncé w metalicznej sukience na tle opalizującego korytarza. Zdjecia idealnie oddają moment w którym Gwiazda emanuje kobiecością i niemal elektryzuje widza.
Film reklamowy został wyreżyserowany przez Jake'a Nava, autora wideoklipów Beyoncé np. "Single Ladies", "If I were a Boy" "Beautiful Liar". Teledysk "Single Ladies" był nominowany do MTV Music Video Awards i otrzymał w 2009 roku statuetkę "Wideo Roku". Jest także autorem filmu reklamowego dla pierwszego zapachu Beyonce - Heat: