Delicious - kolekcja kosmetyków KOBO Professional

Kolekcja KOBO Professional wykreowana przez firmę na najbliższy sezon Spring/Summer 2011 nosi apetyczną nazwę Delicious i jest odpowiedzią na światowe trendy w modzie i makijażu.

Kasia Kozłowska-Kołodziejska, dyrektor kreatywny marki, która stworzyła dla KOBO Professional kolekcję Delicious - tym razem zaczerpnęła inspirację z kolorystyki doskonałych angielskich i francuskich pałaców oraz ogrodów. Charakteryzując styl makijażu Delicious można by przywołać sylwetki Marii Antoniny i Alicji z Krainy Czarów. Delicious ma w sobie niedopowiedzenie, coś baśniowego, nierealnego, coś, co przywołuje w wyobraźni portret współczesnej damy z wersalskiego pałacu przyłapanej na chwili przyjemności, gdy potajemnie rozkoszuje się pysznym, słodkim ciastkiem. To trend w stylu glamour, kobiecy i zmysłowy, powabny i niosący świeże, czyste i świetliste barwy m.in.: niezwykle modny w tym sezonie kolor wiciokrzewu i bardzo zbliżony do niego róż drzewa różanego, którym towarzyszy zieleń mięty, blady-pastelowy odcień peonii oraz żółć w odcieniu wosku pszczelego.

Oprócz wiodącego trendu, obecnego na głównym zdjęciu kolekcji, w jej skład wchodzą także kolory obecne w pozostałych propozycjach sezonu 2011, takie jak: ciepła zieleń jabłka, zimny błękit regat i fal morskich, szarość nieba, jasny pomarańcz i naturalny brąz. Wszystkie podwójne zestawy cieni KOBO Professional zostały skompletowane tak, aby można było nimi wyczarować makijaż klasyczny (jak np. 401 Natural Harmony) - na wszystkie okazje lub typowo letni, kolorowy makijaż (jak np. 404 Bird of Nature czy 402 Feel Alive). Dodatkowo każdy z pięciu zestawów cieni jest fantastyczny nie tylko pod względem barw - palety z magnesami można dowolnie uzupełniać zapasowymi wkładami ze standardowej oferty KOBO.

Produkty KOBO Professional, w tym kolekcja Spring-Summer 2011 Delicious, są dostępne wyłącznie w Drogeriach Natura na terenie całego kraju. Kompetentny i świetnie przeszkolony personel służy pomocą w doborze odpowiednich kosmetyków, dostosowaniu ich do potrzeb każdej klientki. Marka zadbała również, aby konsumentki mogły samodzielnie dokonywać wyborów w zgodzie z określonymi preferencjami kolorystycznymi. W zależności od typu urody mogą wybierać produkty oznaczone symbolami: 'słoneczka' - kolory 'ciepłe', 'gwiazdki' - kolory 'zimne' lub literą 'N' - kolory neutralne, który nie wpływają na odcień karnacji. Ten nowatorski koncept od samego początku został entuzjastycznie przyjęty przez klientów marki.

Copyright © Agora SA