Pierwszy firmowy salon obuwia MBT w Polsce

Obuwie marki MBT zdobywa na świecie coraz większą popularność. Jest super wygodne, zdrowe i modne, polecane nawet przez ortopedów. Pierwszy firmowy salon marki otwarto w lutym w Złotych Tarasach.

Marka powstała w 1996 roku , w Szwajcarii, po długotrwałej obserwacji członków plemienia Masajów z Afryki, którzy przez długie lata zachowują gibką i wyprostowaną sylwetkę. Te doświadczenia oraz badania budowy ciała ludzkiego pokazały, że nasz kręgosłup nie jest przystosowany do tego, żebyśmy chodzili po twardych, płaskich powierzchniach. Stąd biorą się wszystkie urazy, bóle pleców, a co za tym idzie kolan i deformacje stóp.

Dlatego opracowano specjalną podeszwę imitującą miękką powierzchnię . Buty umyślnie imitują niestabilność podłoża, która powoduje aktywizowanie mięśni i zapewnia wrażenie stąpania po piasku. Modele butów MBT zmniejszają napięcie mięśniowe i redukują bóle karku, a także zmniejszają nacisk na stawy.

Pierwszy, firmowy salon obuwia MBT w Polsce, Złote tarasy, fot: mat. promocyjne

W salonie dostępne są cztery linie obuwia. Casual to linia codzienna, do której zaliczają się sportowe półbuty, letnie sandały czy buty idealne na jacht. Klasyczne i ponadczasowe buty oferowane są w ramach linii Dress . Natomiast linia Athletic to typowo sportowe modele obuwia. Na uwagę zasługuje linia Work , adresowana do osób, których praca wymaga długotrwałego chodzenia lub stania.

Buty marki MBT są do kupienia na terenie 35 krajów na całym świecie. Ich popularność potwierdza liczba osób chodzących w nich każdego dnia oraz wyniki badań naukowych publikowane w specjalistycznych pismach.

Ceny mieszczą się w przedziałach: od 599 zł za sandały po 899 zł za obuwie typu casual .

Salon znajduje się na 2 poziomie Złotych Tarasów w Warszawie.

Więcej:

Zagłosuj na najlepsze zdjęcie w konkursie!

Adidas SLVR już w Polsce

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.