Nowa kolekcja Pull and Bear

W zimowym klimacie...

Kampania reklamowa Pull and Bear na jesień i zimę 2010/11 jest bardzo charakterystyczna i przyjemna. Ideą było przedstawienie grupki przyjaciół, poruszających się niebanalnym środkiem transportu , w celu przewiezienia osobliwych przedmiotów i stworzenia z nich wystroju sklepu . Ich celem jest stworzenie przytulnego klimatu , który ma pozytywnie kojarzyć się ze świętami i zimą, a te odczucia mają przenieść się na markę. Stąd nazwa klipu "Cozy Shop ".

Młodzi, piękni i szczęśliwi mają na sobie najnowszą kolekcję Pull and Bear. Widać w niej silne wpływy norweskie - charakterystyczne wzory zostały umieszczone nie tylko na sweterkach! Do tego bardzo modne futra ; romantyczne detale, na przykład w postaci kokard czy beretów; dużo dzianin o różnych splotach; sporo dżinsu i tweedu oraz skarpet wystających z botków i kozaków.

Kolorystyka zdjęć kojarzy się z sepią - ciepłe barwy z dużą domieszką żółci, których klimatu dopełniają stroje w odcieniach brązu i beżu oraz rekwizyty w odcieniach powyższych z dodatkiem ciemnej zieleni, niebieskiego i bordowego.

Pull and Bear jesień/zima 2010/11Pull and Bear jesień/zima 2010/11 Groszki

Filmik z kampanii jest ruchomym odzwierciedleniem sesji zdjęciowej. Bus ozdobiony lampkami choinkowymi nadaje ciepły, nostalgiczny i świąteczny klimat nieco zbliżony do tego z reklam Coca-Coli. Całość składa się z przyjemnych dla oka obrazów, które zawdzięczamy kreatywnej ekipie pracującej przy kręceniu klipu. Podkład muzyczny z jednej strony może być odebrany jako "oko" w stronę odbiorcy, a z drugiej intensyfikuje skojarzenia z przyjemnymi zimowymi wieczorami spędzonymi w gronie rodzinnym.

Reklamę możecie obejrzeć TUTAJ .

Anna Szulc

Czytaj dalej:

Nowa kolekcja TopSecret

Gatta wzorzyście na jesień

Więcej o:
Copyright © Agora SA