Dossier marki Simple

Creative products for creative people

Kolekcje Simple sygnowane przez projektantki Lidię Kalitę i Maję Palmę skierowane są do nowoczesnych i odważnych kobiet, ceniących wysoką jakość, niepowtarzalność i funkcjonalność.

NAZWA FIRMY: Simple Creative Products SA

LOKALIZACJA: Sieć obejmuje 37 salonów oraz 5 sklepów outletowych. Adresy sklepów są dostępne na stronie: www.simple-cp.com

DOSTĘPNY ASORTYMENT: Marka oferuje kolekcję odzieży damskiej. Oprócz ubrań w ofercie sklepu można znaleźć akcesoria: skórzane torebki, buty, rękawiczki, szale, kapelusze i biżuterię. Wiele wzorów to krótkie limitowane serie sygnowane metką "limited edition", np. biżuteria i bluzki z kryształami Swarovskiego "Made with Crystallized - Swarovski Elements" oraz kolekcja

naturalnych futer.

WYSTRÓJ SKLEPÓW: Firma dba o to, by wnętrza salonów zapewniały klientom wygodę i sprawiały przyjemność podczas zakupów. Wystrój sklepów Simple stanowi ważny element budowania wizerunku estetycznego marki. Ubrania i dodatki są eksponowane na wieszakach, regałach oraz stolikach.

CENY: od 129,99 zł (bluzka) do 799,99 zł (suknia)

DOSTĘPNE ROZMIARY: od 34 do 44

SYSTEM ZWROTÓW I WYMIANY: W ciągu 7 dni od daty zakupu można rzecz wymienić na inną na podstawie paragonu, pod warunkiem że nie była ona noszona i ma oryginalne metki. Wymiany należy dokonać w tym samym salonie, w którym dokonało się zakupu. Nie ma możliwości zwrotu zakupionego towaru.

EKSPOZYCJA: Zmieniana zgodnie z harmonogramem kolekcji.

SYSTEM PŁACENIA: Gotówka, karty płatnicze

NOWE DOSTAWY: Nowe kolekcje są wprowadzane dwa razy w roku i cotygodniowo uzupełniane o nowe wzory.

GODZINY OTWARCIA: Salony są czynne 7 dni w tygodniu w godzinach pracy centrów handlowych.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.