Linia HerCut Sephora - kosmetyki dobrane do fryzury!

Marketingowy haczyk czy profesjonalna metodologia?

Specjaliści marki Sephora odkryli (choć nie było to wyjątkowo odkrywcze), że różnicowanie kosmetyków tylko pod względem rodzaju, koloru i długości włosów nie jest wystarczające. Doszli więc do wniosku, że należy wykorzystać niszę na rynku i stworzyć profesjonalną linię produktów przeznaczonych do różnego rodzaju fryzur.

I choć podobne kosmetyki próbowały już zrobić furorę wśród konsumentek (przypomnijcie sobie chociaż kosmetyki Pantene przeznaczone do cieniowanych kosmyków), to jeszcze żadna firma nie potraktowała tematu całościowo. Więc oto jest - nowa linia Sephora 'HerCut' . Na początku brawa za zgrabną grę słów w nazwie i świetne grafiki na opakowaniach. Żeby jednak ocena za jakość była równie pozytywna, należałoby przetestować kosmetyki na własnych włosach. Zobaczcie, jakie rodzaje specyfików możecie już kupić tu . Kiedy trafią do polskich sklepów? Centrala Sephora Polska nie udziela jeszcze informacji na temat ewentualnego pojawienia się kosmetyków w polskiej gałęzi sieci. Ceny podajemy więc w dolarach.

The Shag Catalyst, 28 dolarów

stylizacja włosów cieniowanych, zmierzwionych

The Bob Catalyst , 28 dolarów

stylizacja fryzury typu 'bob'

The Long Layers Catalyst , 28 dolarów

stylizacja włosów długich, cieniowanych przez stopniowanie

The Blunt Catalyst , 28 dolarów

stylizacja włosów o geometrycznym cięciu z grzywką

The Pixie Catalyst , 28 dolarów

stylizacja krótkich, niegrzecznych fryzurek

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.