Specjaliści marki Sephora odkryli (choć nie było to wyjątkowo odkrywcze), że różnicowanie kosmetyków tylko pod względem rodzaju, koloru i długości włosów nie jest wystarczające. Doszli więc do wniosku, że należy wykorzystać niszę na rynku i stworzyć profesjonalną linię produktów przeznaczonych do różnego rodzaju fryzur.
I choć podobne kosmetyki próbowały już zrobić furorę wśród konsumentek (przypomnijcie sobie chociaż kosmetyki Pantene przeznaczone do cieniowanych kosmyków), to jeszcze żadna firma nie potraktowała tematu całościowo. Więc oto jest - nowa linia Sephora 'HerCut' . Na początku brawa za zgrabną grę słów w nazwie i świetne grafiki na opakowaniach. Żeby jednak ocena za jakość była równie pozytywna, należałoby przetestować kosmetyki na własnych włosach. Zobaczcie, jakie rodzaje specyfików możecie już kupić tu . Kiedy trafią do polskich sklepów? Centrala Sephora Polska nie udziela jeszcze informacji na temat ewentualnego pojawienia się kosmetyków w polskiej gałęzi sieci. Ceny podajemy więc w dolarach.
The Shag Catalyst, 28 dolarów
stylizacja włosów cieniowanych, zmierzwionych
The Bob Catalyst , 28 dolarów
stylizacja fryzury typu 'bob'
The Long Layers Catalyst , 28 dolarów
stylizacja włosów długich, cieniowanych przez stopniowanie
The Blunt Catalyst , 28 dolarów
stylizacja włosów o geometrycznym cięciu z grzywką
The Pixie Catalyst , 28 dolarów
stylizacja krótkich, niegrzecznych fryzurek