W materiałach marketingowych marki Bata zagościła Anja Rubik. Jak wiadomo - jej gwiazda w świecie mody lśni coraz jaśniej, rozpoznawalność jest ogromna (okładka Vogue to tylko dowód dla niedowiarków), więc i zatrudnianie jej wydaje się bardzo sensowne. Nic dziwnego - jej twarz jest gwarantem sprzedaży, którego postanowiła użyć ostatnio marka Quazi. Nie da się ukryć, konkurencyjna dla Baty...
Jednak niekoniecznie o zatrudnienie w tej aferze chodzi, bo modelka z firmą Bata nic wspólnego nie miała - nie zawarła z nią żadnej umowy o współpracy. Jej wizerunek został użyty do materiałów marketingowych.
Jak widać, odpowiednie osoby ze sztabu Anji Rubik zostały poinformowane o zaistniałym fakcie i wyegzekwowały sprostowanie. Czwartego grudnia pojawiły się na stronie internetowego sklepu Bata takie oto słowa:
Czy to wystarczy? Weźcie udział w sondażu.
Anna Szulc