Ray-Ban zawsze modne

Od 1937 roku liczba miłośników marki Ray-Ban nieustająco rośnie. To ewenement na skalę światową, żadna inna firma optyczna nie zyskała tak ogromnej popularności i prestiżu na raz

Obecnie najbardziej znany model to "Wayfarer" - z charakterystycznymi grubymi kwadratowymi oprawkami w najróżniejszych kolorach. Trudno uwierzyć, że pierwsze "Wayfarery" powstały w 1952 roku. Gdy wystąpiły w "Śniadaniu u Tiffany'ego" jako nieodłączny element stroju Holly Golightly granej przez Audrey Hepburn , wielbicielki mody oszalały na ich punkcie. Ich wielki powrót świat może zawdzięczać Chloe Sevigny, która kilka lat temu została sfotografowana w wersji z białymi oprawkami kupionej na pchlim targu. Ten strój zagwarantował jej wysokie miejsce na liście najgorzej ubranych gwiazd, ale chwilę później w białych "Wayfarerach" paradowała Mary-Kate Olsen, a za moment większość gwiazd. Niedawno pojawił się model nazwany "New Wayfarer". Oprawki mają bardziej opływowy kształt, co czyni go jeszcze bardziej uniwersalnym.

Z kolei model "Aviator " oryginalnie był przeznaczony dla pilotów, ale ich występ na nosie Carrie Bradshaw w serialu "Sex w wielkim mieście" zagwarantował popularność także wśród kobiet.

Ray-Ban posiada jednak znacznie więcej modeli, niż można by się spodziewać. Choćby kobiecy "Cats ", nadający twarzy kociego charakteru, czy "Clubmaster " - zdecydowanie w klimacie retro. "Carbon Fibre 8303 " szczyt popularności osiągnęły w latach 90., ale komu przypadły do gustu, ten nosi je do dziś. I to jest najbardziej charakterystyczna cecha Ray-Banów: ogromne właściwości uzależniające.

Harel

Od lewej: Wayfarer Square, Original Wayfarer, Wayfarer II, New Wayfarer Optical, New Wayfarer, Clubmaster, Cats, Carbon Fibre 8303, Aviator, Olympian ( www.rayban.com )

Parasolka dla fashionistek

Eleganckie dodatki S.Oliver

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.