Regulamin konkursu Havainas x Zalando [Warunki uczestnictwa]

Warunki udziału w konkursie Havainas x Zalando.

§ 1. ORGANIZACJA KONKURSU

Określenia użyte w niniejszym regulaminie (dalej: "Regulamin") oznaczają:

1. "Organizator" - organizator Konkursu Zalando SE, dalej zwane "Zalando" bądź "organizatorem", zarejestrowane przez sąd rejonowy Berlin Charlottenburg, pod adresem Tamara-Danz-Straße 1, 10243 Berlin pod numerem rejestru handlowego 158855B.

2. "Uczestnik" - osoba, która zgłasza swój udział w Konkursie.

3. Konkurs nie jest grą hazardową w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (Dz. U. 2009, Nr 201, poz. 1540 ze zm.). Organizator jest składającym przyrzeczenie publiczne w rozumieniu art. 919 kodeksu cywilnego.

§ 2. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Niniejszy Regulamin określa zasady, zakres i warunki uczestnictwa w Konkursie.

2. Promocja prowadzona jest za pośrednictwem serwisu internetowego www.facebook.com oraz instagram.com.

3. Organizator informuje, że Konkurs nie jest w żaden sposób prowadzony, sponsorowany, popierany, związany z serwisem Facebook oraz serwisem instagram ani podmiotami Facebook Inc. lub Facebook Ireland Limited. Uczestnikom nie przysługują w związku z udziałem w Konkursie żadne roszczenia wobec tych podmiotów.

4. Wszelkie informacje o Uczestniku udostępniane lub zbierane w związku z Konkursem będą przetwarzane przez Organizatora.

5. Konkurs trwa od dnia 26.06.2015 od godz. 00.00 czasu środkowoeuropejskiego do dnia 05.07.2015r. do godziny 23:59 czasu środkowoeuropejskiego. Konkurs nie jest prowadzony w celach zarobkowych.

§ 3. UCZESTNICTWO W KONKURSIE

1. Uczestnik musi być osobą fizyczną, pełnoletnią, posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych i zamieszkują na stałe na terenie Belgii, Francji, Hiszpanii, Holandii, Luksemburgu, Niemiec, Polski bądź Wielkiej Brytanii oraz posiadają prywatny profil na jednym z portali społecznościowych, za pośrednictwem, których przeprowadzany jest konkurs (Facebook, Instagram).

2. Warunkami uczestnictwa w Konkursie są: a) posiadanie aktywnego konta w serwisie społecznościom Facebook lub instagram spełniającego warunki serwisu; b) zapoznanie się i akceptacja warunków Regulaminu; c) wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji Konkursu, d) dokonania zgłoszenia do konkursu, na zasadach określonych w § 4 ust. 3 Regulaminu. 3) udostępnienie danych niezbędnych w celu rozliczenia Konkursu, w przypadku uzyskania nagrody.

3. Uczestnikami Konkursu nie mogą być pracownicy ani osoby pozostające w stosunku zlecenia lub w innym stosunku prawnym, do którego stosuje się przepisy o zleceniu z Organizatorem oraz członkowie rodzin wskazanych osób do drugiego stopnia pokrewieństwa.

4. Celem zapewnienia prawidłowej organizacji i przebiegu Konkursu, a w szczególności w celu dokonania oceny prawidłowości zgłoszeń do Konkursu oraz dokonania wyboru zwycięzców Konkursu, Organizator powoła komisję konkursową ("Komisja Konkursowa").

5. Uczestnik może w każdym czasie wycofać się z uczestnictwa w Konkursie poprzez przesłanie informacji na adres social.media@zalando.de. Wycofanie z konkursu skutkuje nie braniem zgłoszenia użytkownika pod uwagę przy wyborze zwycięzców.

§ 4. ZAŁOŻENIA KONKURSU

1. Celem Konkursu jest promocja marki Havaianas.

2. Konkurs będzie przeprowadzony na platformie Facebook oraz instragram.

3. Zgłoszenie do konkursu następuję poprzez zamieszczenie zdjęcia, w trakcie trwania konkursu, przedstawiającego wakacyjny bagaż uczestnika konkursu na stronie Zalando na Facebooku https://www.facebook.com/zalando.polska, bądź na należącym do uczestnika koncie Instagram i opatrzeniu go hashtagami: #SummerIsComing #HavaianasxZalando. Hashtagi muszą być napisane bezbłędnie. Zgłoszenia zawierające błędy w pisowni hashtagów nie będą brane pod uwagę w konkursie.

4. Uczestnicy Konkursu są identyfikowani przez Organizatora na podstawie konta w serwisie społecznościowym Facebook lub instragram.

5. Zgłoszenia konkursowe niekompletne, nieczytelne bądź takie, których nie udało się zamieścić poprawnie nie będą brały udziału w konkursie.

6. Użytkownik może zamieścić tylko jedno zgłoszenie konkursowe w trakcie trwania całego konkursu.

7. Udział w Konkursie poprzez zamieszczenie zdjęcia zgodnie z pkt. 2 powyżej, oznacza wyrażenie zgody na udział w Konkursie przez Uczestnika, w tym w szczególności zgodę na warunki Regulaminu.

8. Treści i zdjęcia zamieszczane w trakcie konkursu nie mogą naruszać zasad dobrych obyczajów, zawierać treści obscenicznych i powszechnie uznanych za obelżywe, a także muszą być zgodne z Regulaminem Facebooka, regulaminem instagram oraz Regulaminem Konkursu. Organizator zastrzega sobie prawo do weryfikacji w każdym czasie Treści i Zdjęć pod kątem zawartości treści zakazanych, o których mowa w niniejszym ustępie.

9. Niedopuszczalne jest nieuczciwe wpływanie na wyniki Konkursu, w szczególności poprzez korzystanie z więcej niż jednego konta w serwisie Facebook lub instragram.

10. Niedopuszczalne jest korzystanie przez Uczestników z rodzaju wsparcia mogącego wpłynąć na wyniki konkursu, bądź dokonywanie manipulacji w systemie konkursowym na korzyść Uczestnika konkursu.

11. Organizator ma prawo wykluczyć z udziału uczestników niedotrzymujących warunków Regulaminu Facebooka, regulaminu instagram oraz Regulaminu Konkursu. Prawo wykluczenia Uczestnika obejmuje również uprawnienie do pozbawienia przyznanej nagrody.

§ 5. PRZYZNAWANIE NAGRÓD

1. Zwycięskie zgłoszenie konkursowe zostanie wyłonione przez Komisję Konkursową złożoną z przedstawicieli Organizatora, w terminie do dnia 06.07.2015 do 23:59. Podstawą do wyboru laureatów Konkursu przez Komisję Konkursową oraz podstawą do przyznania Uczestnikom Nagród w Konkursie będzie oryginalność i kreatywność zgłoszenia konkursowego.

2. W ciągu trwania całego konkursu Organizator przewiduje wydanie 1 nagrody.

3. Nagroda przyznawana przez Organizatora to: przelot, tam i z powrotem dla dwóch osób, klasą ekonomiczną pomiędzy Rio de Janeiro, a lotniskiem najbliższym miejscu zamieszkania zwycięzcy, pobyt ze śniadaniami przez 7 dni i 6 nocy w Rio de Janeiro w czterogwiazdkowym hotelu w pokoju klasy "Standard" przy plaży Copacabana.

W skład nagrody nie wchodzą:

a) transport pomiędzy miastem, w którym mieszka zwycięzca/ zwyciężczyni, a najbliższym lotniskiem

b) transport pomiędzy lotniskiem, a hotelem

c) ubezpieczenie podróżne

d) wydanie potrzebnych wiz

e) posiłki i napoje

f) napiwki, wydatki oraz koszty związane z wynajęciem usług, biletami wstępu, rozrywkami, telefonami jak i czyszczeniem ubrań

g) koszty spowodowane zniszczeniami wynikającymi z niedbalstwa i złego użytkowania sprzętów w hotelu, bądź w innych odwiedzanych przez zwycięzcę/ zwyciężczynię miejscach.

4. Jeden uczestnik Konkursu, może otrzymać w ramach Konkursu tylko jedną nagrodę.

5. O wygranej Uczestnik zostanie powiadomiony w komentarzu pod zwycięskim postem.

6. Aby otrzymać nagrodę, Uczestnik zobowiązany jest, w ciągu 15 dni od daty powiadomienia o przyznaniu nagrody, do przesłania na adres mailowy social.media@zalando.de informacji na temat swojego imienia i nazwiska, wieku, numeru paszportu oraz pozostałych informacji, potrzebnych do zorganizowania wyjazdu, określonych w informacji o przyznaniu nagrody.

7. Nagrody nie będą podlegały wymianie na gotówkę ani na inne nagrody. Nie jest również możliwe odstąpienie prawa do nagrody na rzecz osób trzecich.

8. Zwycięzca jest zobowiązany do przesłania organizatorowi co najmniej dwóch 2 zdjęć z wyjazdu stanowiącego nagrodę.

§ 6. DANE OSOBOWE

1. Zalando SE, zarejestrowane przez sąd rejonowy Berlin Charlottenburg, pod adresem Tamara-Danz-Straße 1, 10243 Berlin pod numerem rejestru handlowego 158855B, jest Administratorem Danych Osobowych uczestników konkursu, których dane gromadzone są wyłącznie dla celów związanych z przeprowadzeniem i rozstrzygnięciem konkursu na podstawie zgody udzielonej przez ww. osoby zgodnie z art. 23 ust 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm., dalej UODO). Przetwarzanie danych osobowych uczestników konkursów może następować także w celu wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez Administratora Danych wyłącznie w zakresie nie prowadzącym do naruszenia praw i wolności uczestników konkursu na podstawie art. 23 ust. 1 pkt 5 ww. ustawy.

2. Po uzyskaniu odrębnej zgody dane uczestników konkursów mogą być wykorzystywane przez Administratora Danych także dla celów marketingowych w tym dla otrzymywania drogą elektroniczną (za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonu) informacji o charakterze marketingowym zgodnie z Ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);

3. Bez odrębnej zgody zgromadzone dane osobowe nie będą udostępniane odbiorcom danych w rozumieniu art. 7 pkt 6 UODO. Osobom ujawniającym dane osobowe przysługuje prawo dostępu do treści danych oraz możliwość ich poprawiania a w sytuacji przetwarzania ich danych w celach marketingowych możliwość wniesienia sprzeciwu. Podanie danych jest dobrowolne niemniej jednak bez ich podania nie jest możliwe zrealizowanie określonych powyżej celów. Dane osobowe przetwarzane będą w celu prawidłowego przeprowadzenia Konkursu, w szczególności do przekazania nagród Laureatom Konkursu.

4. Przetwarzanie danych osobowych Uczestników Konkursu będzie obejmowało:

a) Imię i nazwisko

b) Adres e-mail

5. Przetwarzanie danych będzie obejmowało następujący zakres czynności: zbieranie, utrwalanie, przechowywanie, przetwarzanie i opracowywanie.

6. Dane osobowe podawane są przez Uczestników dobrowolnie, a Uczestnicy mają prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

7. Uczestnicy konkursu wyrażają zgodę na publikację ich imienia, zdjęcia oraz postu do publicznego widoku na stronach internetowych, portalach społecznościowych oraz materiałach offline należących do Organizatora.

§ 7. KOMISJA KONKURSOWA

1. Celem zapewnienia prawidłowej organizacji i przebiegu Konkursu, a w szczególności w celu dokonania oceny prawidłowości zgłoszeń do Konkursu oraz dokonania wyboru zwycięzców Konkursu, jak również rozpatrzenia reklamacji zgłaszanych przez Uczestników konkursu, Organizator powoła Komisję Konkursową ("Komisja Konkursowa").

2. W skład Komisji Konkursowej wejdą trzy osoby delegowane przez Organizatora. Z posiedzeń Komisji Konkursowej spisywany jest protokół. Komisja konkursowa podejmuje decyzje zwykłą większością głosów.

§ 8. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

1. Wszelkie reklamacje dotyczące Konkursu uczestnicy powinni zgłaszać w formie pisemnej pod rygorem nieważności, na adres siedziby Organizatora, z dopiskiem: "Reklamacje - Konkurs [?]".

2. Reklamacje należy wysłać listem poleconym za potwierdzeniem odbioru. Reklamacje mogą być zgłaszane w terminie 14 dni od daty zakończenia konkursu.

3. Pisemna reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, dokładny adres i numer telefonu, jak również dokładny opis i uzasadnienie reklamacji oraz podpis Uczestnika.

4. Reklamacje rozpatrywane będą przez Komisję konkursową.

5. Komisja konkursowa rozpatrywać będzie reklamacje Uczestników na podstawie niniejszego Regulaminu.

6. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia. O decyzji Organizatora Uczestnik zostanie poinformowany na piśmie. Decyzja Komisji konkursowej, zawierająca uzasadnienie, zostanie nadana do Uczestnika, na adres podany przez Uczestnika, w terminie 2 dni od daty jej podjęcia.

§ 9 PRAWA AUTORSKIE

1. Uczestnicy mogą zgłaszać do Konkursu Teksty i Zdjęcia wyłącznie własnego autorstwa. Organizator zastrzega sobie prawo do weryfikacji w każdym czasie Tekstów i Zdjęć, z uwzględnieniem kryterium autorstwa treści. W razie stwierdzenia naruszeń niniejszego zapisu, Organizator jest uprawniony do wykluczenia Uczestnika dopuszczającego się naruszeń, na każdym etapie Konkursu. Uprawnienie do wykluczenia Uczestnika obejmuje również prawo do pozbawiania Nagród. W takim przypadku Uczestnik ma prawo złożenia reklamacji zgodnie z Regulaminem.

2. Uczestnik ponosi wyłączną odpowiedzialność za naruszenie autorskich praw majątkowych i/lub osobistych praw osób trzecich w związku z przesłaną Organizatorowi w ramach zgłoszenia konkursowego Treścią i Zdjęciem. Uczestnik zobowiązuje się zwrócić Organizatorowi wszelkie koszty, jakie poniósł Organizator w związku z naruszeniem praw lub dóbr osób trzecich na skutek eksploatacji wadliwej - w związku z naruszeniem o którym mowa w zdaniu poprzednim - Treści i Zdjęcia.

3. Zamieszczenie zgłoszenia konkursowego jest równoznaczne z potwierdzeniem przez Uczestnika, że posiada on zgodę na rozpowszechnienie wizerunku wszystkich osób widocznych na zdjęciu w związku z udziałem w Konkursie. W przypadku zgłoszenia przez podmiot trzeci roszczeń związanych z rozpowszechnianiem wizerunku osób widocznych na zdjęciu Uczestnik konkursu zobowiązuje się do całkowitego zwolnienia Organizatora konkursu z odpowiedzialności za takie naruszenia.

4. Zgłoszone w Konkursie Treści i Zdjęcia mogą zostać następnie wykorzystane do celów marketingowych i promocyjnych Organizatora, w szczególności w ramach kampaniach promocyjnych.

5. Dokonanie Zgłoszenia zgodnie z zasadami wskazanymi w Regulaminie równoznaczne jest z udzieleniem Organizatorowi niewyłącznej i nieodpłatnej licencji, z prawem do udzielania sublicencji, na korzystanie z nadesłanego zgłoszenia, bez ograniczeń czasowych i terytorialnych oraz bez możliwości jej wypowiedzenia zgodnie z art. 68 ust. 1 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, w celach związanych z organizacją Konkursu oraz celach marketingowych i promocyjnych poprzez:

a) utrwalenie przy wykorzystaniu wszelkich znanych technik na wszelkich znanych nośnikach, co obejmuje w szczególności utrwalenie techniką analogową, cyfrową i optyczną,

b) zwielokrotnienie wszelkim znanymi technikami cyfrowymi, analogowymi i optycznymi,

c) publikację na nośnikach wielkoformatowych (zewnętrznych i wewnętrznych),

d) wielokrotne publiczne wystawienie,

e) eksploatację w Internecie, na stronach www, za pośrednictwem łączy telefonicznych lub satelitarnych, przewodowych lub bezprzewodowych, technik cyfrowych lub analogowych,

f) publiczne udostępnianie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym,

g) wykorzystywanie w działaniach marketingowych, w tym do reklamy produktów Organizatora

h) wykorzystywanie ich do tworzenia utworów zależnych, a następnie używania tak powstałych utworów w sposób wskazany w pkt. Par. 9 ust. 5 pkt . a) do g),

i) bez względu na ilość nadań, emisji, czy wytworzonych egzemplarzy. oraz zobowiązaniem się do niewykonywania autorskich praw osobistych do Treści względem Organizatora, w szczególności wyrażeniem zgody na wykorzystywanie Treści bez podawania imienia, nazwiska lub pseudonimu twórcy.

§ 10. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem, zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu Cywilnego.

2. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 26.06.2015.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.