Marka F&F wprowadza kosmetyki

Lubiana, brytyjska marka F&F wprowadza na rynek nowa linię kosmetyków. Ładne opakowanie i przystępne ceny to ich atut.

Najpierw Topshop wprowadził wiosną własną linię kosmetyczną, a teraz F&F, które cenowo stoi półkę niżej.

Jako pierwsze w Polsce nowości F&F mogły wypróbować poznanianki. Już w ostatnim tygodniu lipca produkty F&F Made Up - w tonacji letniej kolekcji ubrań F&F - można było znaleźć na stoisku marki F&F w sklepie Tesco Extra przy ul. Serbskiej 7. Jednocześnie trwają intensywne prace nad rozszerzeniem oferty F&F Made Up na sezon Jesień/Zima 2011.

Nad paletą kolorów kolekcji F&F Made Up czuwa brytyjska stylistka i wizażystka, Abby Ireland, która współpracuje z takimi gwiazdami jak Kyliei Dannie Minogue, Kate Winslet, Kate Hudson czy Mel C. Kosmetyki są produkowane na specjalne zamówienie we Włoszech, co gwarantuje ich wysoką jakość.

Cienie F&F, paleta letnia

Linia F&F Made Up to między innymi błyszczyki do ust, lakiery do paznokci , pudry, róże, tusze do rzęs oraz eyelinery i cienie do powiek, w eleganckich opakowaniach, w cenach od 15 do 24 zł.

F&F Made Up obejmuje również wodę toaletową F&F , która bazuje na kwiatowych nutach róży, piwonii, jaśminu, frezji i konwalii, otulonych zmysłową wonią ciepłego bursztynu, z ponętnym akcentem piżma i olejku z drzewa cedrowego. Całość tworzy lekką i subtelną aurę, idealną na dzień, ale też wystarczająco uwodzicielską na wieczór. Cena wody toaletowej F&F to 73 zł.

Więcej:

FF - kampania jesień/zima 2011

Groszki w Twojej komórce!

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.