Carmakoma - pochwała odważnej kobiecości

?Carpe diem? - nowa kolekcja marki Carmakoma

W nowej kolekcji marki Carmakoma, kobieta jest gotowa stawić czoła całemu światu. "Kobieta w pojęciu marki Carmakoma, to prawdziwa "wojownicza księżniczka". To nowoczesna femme fatale, która nie boi się emanować kobiecością, by osiągać to, czego pragnie" - mówi Heidie Lykke, główna projektantka marki Carmakoma.

Kolekcja łączy elegancję i zmysłową pewność siebie z odrobiną rockowego szyku. Wykonana została z materiałów najwyższej jakości, a kreacje zostały zaprojektowane specjalnie dla prawdziwych kobiet o wspaniałych, krągłych kształtach. Ubrania zaprojektowano tak, by czuły się one komfortowo w każdej sytuacji. " Dzięki prostej, klarownej stylizacji, zawsze są one gotowe na ważne spotkanie, spontaniczne wyjście z przyjaciółkami, jak i na romantyczną kolację-niespodziankę z ukochanym " - dodaje współtwórczyni marki, Angelica Weiss.

Przykładem uniwersalnych rozwiązań może być połączenie materiałów z powlekaną bawełną, które daje błyszczący kontrastowy efekt w zestawieniu z materiałami matowymi. Każdy projekt poddany jest drobiazgowemu procesowi adaptacji kroju oraz wszelkich szczegółów tworzących daną kreację po to, aby idealnie dopasować ją do kształtów kobiet noszących rozmiar 42-52 . Poszczególne kolekcje powstają na bazie różnych tematów i inspiracji, ale wszystkie mają jedną cechę wspólną, charakterystyczną dla tej marki: to oryginalne zestawienie rockowego szyku ze słodkim, kobiecym lookiem z dużą dozą seksapilu - bezwzględnie utrzymane na najwyższym poziomie, by kształtować w kobietach noszących ubrania tej marki, świadome poczucie wyrafinowanej elegancji. Każdy projekt Carmakomy jest stworzony tak, by móc go łatwo dopasować do temperamentu każdej kobiety.

Manifest marki

Dewizą marki jest radość z mody bez uprzedzeń. Przecież moda to wspólna pasja pań noszących ubrania we wszystkich rozmiarach! Ubrania designerskie nie mogą sprawiać, aby kobieta czuła się jak ofiara czy niewolnica mody, lecz powinny właśnie pomóc jej w niezależnym wyrażaniu wszelkich aspektów jej charakteru, czy samopoczucia. To ubranie ma pasować do sylwetki - a nie sylwetka do ubrania. Każdy detal powinien zostać zaaranżowany tak, by wyeksponować wszystkie zalety i wdzięki pełnej, kobiecej figury. Kobiety o pełnych kształtach chcą być równie modne i mają taką samą świadomość trendów, jak najszczuplejsze z modelek.

Kobiety w oczach projektantek Carmakoma, to silne, niezależne osobowości, które nie ulegają opiniom ani krytyce innych . W sposób zdecydowany same kształtują swoje życie. Dlatego Carmakoma skupia się na zachowaniu właściwej równowagi pomiędzy świeżością kontrastów, a różnorodnością zestawień i stylów, co daje nowatorskie, ekscytujące efekty i sposoby wyrażania kobiecości.

Trochę historii

Markę stworzyły dwie młode, duńskie projektantki: Weiss i Lykke . Mając już za sobą kilka lat doświadczeń w pracy w tak znanych duńskich domach mody, jak Designers Remix, O Isabell Kristensen, Junk de Luxe oraz mbyM, projektantki zrealizowały własne marzenie o modzie, gdy latem 2008 roku, ukazały światu swoje dzieło: pierwszą kolekcję marki Carmakoma. Ubrania tej marki są dostępne przede wszystkim na stronie carmakoma.com, ale można je też kupować w showroomach - w głównym biurze w Vejle lub w biurze projektowym w Kopenhadze, gdzie klientki mogą do woli wybierać i przymierzać ubrania oraz poczuć ich wysublimowaną jakość. Klienci mogą aktywnie udzielać się na blogu Carmakomy i uzyskać wiele dodatkowych informacji lub na bieżąco śledzić newsy o marce na Twiterze lub Facebooku. Na obszernej stronie inernetowej marki można znaleźć wiele interesujących porad, które pomagają kobietom odnaleźć własny styl.

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.