Gigi Hadid została globalną ambasadorką marki Tommy Hilfiger

Jesienią 2016 r. supermodelka Gigi Hadid zostanie nową ambasadorką damskiej linii marki Tommy Hilfiger. Z tej okazji modelka przygotuje swoją pierwszą kolekcję kapsułową, na którą składać się będą ubrania, obuwie i akcesoria, m.in. okulary przeciwsłoneczne oraz zegarki. Kolekcję uzupełni także nowy zapach, który odzwierciedlał będzie połączenie wyjątkowej osobowości Gigi i stylu ?classic American cool?, charakterystycznego dla marki Tommy Hilfiger.
"Znamy się z Gigi i jej rodziną już od wielu lat, więc z wielką przyjemnością obserwuję, jak rozwija się jej styl i jak wyrasta na jedną z najlepszych supermodelek świata", mówi projektant Tommy Hilfiger. "Gigi była już gwiazdą na naszym wybiegu, a teraz nadszedł czas, by stała się nią także poza wybiegiem, będąc twarzą damskiej kolekcji i naszych nowych perfum. Jest uosobieniem 'Tommy Girl' dzisiejszych czasów, ma wrodzony "cool" styl i do tego magnetyczną i bardzo pozytywną osobowość".

Nazywanej "społecznościową supermodelką", Gigi Hadid przypisuje się początek rewolucji w świecie modelingu XXI wieku. Dzięki mediom społecznościowym oraz prawie dziesięciu milionom osób, które śledzą jej konto na Instagramie, może kontaktować się ze swoimi fanami, oraz pomaga zajrzeć za kulisy jej kariery oraz codziennego życia. Gigi widniała do tej pory na okładkach takich magazynów jak Vogue, W, Harper's Bazaar, Elle, TeenVogue, Numéro, Schön! i CR Fashion Book, a także wystąpiła w teledyskach i programach telewizyjnych na całym świecie.

Gigi Hadid została globalną ambasadorką marki Tommy HilfigerGigi Hadid została globalną ambasadorką marki Tommy Hilfiger Mat. prasowe Mat. prasowe

"Nie spodziewałam się, że ktoś kiedykolwiek poprosi mnie o zaprojektowanie kolekcji. To, że do współpracy zaprosił mnie sam Tommy, jest dla mnie jak spełnienie marzeń!" mówi Gigi Hadid. "Zawsze kochałam tę markę i byłam jej fanką od kiedy pamiętam. Inspirowałam się jej stylem i kampaniami, a sam Tommy jest na pewno najmilszą i najprzyjemniejszą osobą, z którą przyszło mi pracować. Ponieważ marka mnie zawsze inspirowała, nasza kolekcja będzie zawierała typową dla marki estetykę, którą wzbogacimy o odrobinę hipisowskiego szyku, dodamy trochę mody ulicznej, a także dziewczęce propozycje dla chłopczyc. Każda z nas znajdzie w kolekcji coś dla siebie!"

Sesję do kampanii wizerunkowej kolekcji i zapachu zaplanowano na początek 2016 r. w Nowym Jorku, a jej końcowy efekt zobaczymy jesienią 2016 r. Kampania z udziałem Hadid będzie realizowana równolegle z kampanią męskiej kolekcji, której ambasadorem jest tenisista Rafael Nadal.

Więcej o:
Copyright © Agora SA