Rihanna została oficjalnym partnerem marki PUMA

Ikona stylu i popkultury Rihanna podpisała wieloletni kontrakt z PUMĄ. Z początkiem stycznia 2015 roku Rihanna zostanie globalnym ambasadorem marki PUMA dla damskiej linii odzieży sportowej i obejmie stanowisko Dyrektora kreatywnego.

Marka PUMA ogłosiła, że jej globalnym ambasadorem i nowym Dyrektorem kreatywnym została Rihanna. Piosenkarka będzie twarzą damskiej linii odzieży sportowej. Połączenie osobowości artystki wraz ze sportowym duchem PUMY ma zaowocować świeżym, przyszłościowym i niecodziennym podejściem do sportu, fitnessu i stylu życia. Rihanna będzie tworzyć nowe formy, trendy i style w rozwijającym się segmencie obuwia i odzieży sportowej.

Piosenkarka tak skomentowała swoją współpracę z PUMĄ:

Wspaniale znaleźć markę, która stawia na siłę i indywidualność. Nie mogłam znaleźć lepszego partnera do współpracy jako Dyrektor kreatywny. Jestem bardzo podekscytowana na samą myśl o tym, co uda mi się stworzyć razem z PUMĄ.

Rihanna została globalnym Ambasadorem PUMY Rihanna została globalnym Ambasadorem PUMY  Rihanna została globalnym Ambasadorem PUMY Rihanna została globalnym Ambasadorem PUMY

Rihanna będzie twarzą kampanii Forever Faster i wystąpi u boku światowej klasy sportowców, ambasadorów PUMY, takich jak Usain Bolt czy Sergio Aguero. PUMA wspólnie z Rihanną, podczas różnorodnych imprez adresowanych do klientów i handlowców, treningów i programów fitness w mediach społecznościowych oraz w kampaniach produktowych, będzie zachęcać ludzi całym świecie do ćwiczeń i bycia aktywnym.

Dyrektor generalny PUMA Bjorn Gulden o współpracy z piosenkarką:

Współpraca z Rihanną to dla PUMY fantastyczny krok naprzód. Rihanna jest doskonałym ambasadorem PUMY, jest ambitna, ma charyzmę i jest indywidualistką. Jej wartości pokrywają się z wartościami naszej marki, takimi jak: pewność siebie, odwaga, determinacja i radość życia. Znalezienie odpowiedniego, inspirującego partnera do kategorii fitness było dla nas niezwykle ważne. Zwłaszcza że mamy silną obsadę ambasadorów PUMY w segmencie piłki nożnej, biegania i sportów motorowych.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.