Nenukko dołącza do projektu "Sklepy Wolne Od Futer"

Polska marka NENUKKO dołączyła do międzynarodowego programu Sklepy Wolne Od Futer (Fur Free Retailer).

NENUKKO , nowoczesna marka istniejąca od 2008 roku i posiadająca sklep w prestiżowej warszawskiej kamienicy Mysia3, jest kolejną polską marką, która przystąpiła do projektu Sklepy Wolne Od Futer . Firma zobowiązała się pisemnie do niesprzedawania futer oraz dodatków futrzanych pokazując tym samym jak istotne jest przestrzeganie praw zwierząt.

W szacunku do wszystkiego co żyje nie ma nic głupiego. Tym się kierujemy prywatnie i zawodowo - komentowały właścicielki marki swoją decyzję o przyłączeniu się do międzynarodowego projektu.

Taką postawę docenia coraz większa grupa klientów: ostatnie badania opinii publicznej w Polsce pokazują, że zwłaszcza młode kobiety nie chcą widzieć naturalnych futer w kolekcjach odzieżowych, uważając je za niepotrzebne i passé. Projektantki nie stosują w swoich kolekcjach także skór naturalnych czy wełny.

Nenukko dołącza do projektu 'Sklepy Wolne Od Futer'Nenukko dołącza do projektu "Sklepy Wolne Od Futer" Twarzą kolekcji marki Nenukko jest Maja Ostaszewska Twarzą kolekcji marki Nenukko jest Maja Ostaszewska

Fur Free Retailer (Sklepy Wolne od Futer) to program międzynarodowej koalicji Fur Free Alliance , który ma na celu zapewnienie konsumentom rzetelnych informacji na temat polityki sklepów w kwestii futer, pozwalając w ten sposób dokonywać świadomych i etycznych wyborów. Fur Free Retailer wspiera wyłącznie sprzedawców, którzy zobowiązali się pisemnie do niesprzedawania futer oraz dodatków futrzanych.

Aktualnie do programu należy ponad 300 firm modowych, m.in.: największe koncerny odzieżowe Inditex i H&M Group z markami: Zara, Massimo Dutti, Bershka, H&M, COS, Cheap Monday oraz wiele innych znanych marek takich jak Topshop, Marks & Spencer czy Asos.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.