Misz-Masz x Plażowa - targi polskich ubrań i dodatków

Już 28 i 29 czerwca, w sprzyjającym relaksowi otoczeniu nowo otwartej kawiarni Plażowa w Warszawie, odbędą się targi polskich ubrań i dodatków Misz-Masz.

Wisła, plaża, zieleń, piękna architektura Plażowej - to idealne warunki do odpoczynku połączonego ze spotkaniami i zakupami z polskimi twórcami ubrań, dodatków i akcesoriów.

Lista wystawców:

DWA DNI: MADOX / DEAR JOHN / EMEM SHOP / DULCEDO / FRUIT BIJOUX / PARADOX / LA COCCO / HULTAJ POLSKI / YES TO DRESS / ILONA KLEJNOWSKA / BASC STATION / LAMBEAR / FARBOTKA / HARMNNI / UZEN / RISK MADE IN WARSAW / DETOX DESIGN / OH YEJ! / ODCZAPY / PRACOWNIA FIO / MIMIKA / MISSTY / EL POMELO / KĄKOL / BRUNOSZKA / MY SIGNATURE / EWA ZWOLIŃSKA / BUBALOVE / MIURO APPAREL / ANOI / JA CIĘ BROSZĘ / NOKAUT / LOFFme&BAGS / jLOVE / CZIKIMONKEY / MADISSO / THATWAY / BEVENTO

SOBOTA: MNISHKHA / MUA DESIGN / MISS TROUBLE / MANANA / PO PROSTU SLOW FASHION / CRAZY PAINTED SHOES / SZEPT M / BABROSZKA

NIEDZIELA: PSTRK / THE URBAN BEARD / DEEP TRIP / BLOCX. / FIA-D / BUCLE / KOZACKI MOPS / BONBON JEWELRY

Misz-Masz x Plażowa - targi polskich ubrań i dodatkówMisz-Masz x Plażowa - targi polskich ubrań i dodatków Kawiarnia Plażowa w Warszawie Kawiarnia Plażowa w Warszawie

Weekend oprócz zakupów będzie obfitował w wiele innych atrakcji, które będą zachęcały do spędzenia miłych chwil na plaży:

To nie jest pierwsza edycja targów Misz-Masz. Przez niecałe dwa lata działalności odbyło się 15 edycji organizowanych w centrum handlowym Blue City. Miejsce nietypowe, przepełnione sieciowymi sklepami z masowo produkowanymi ubraniami. Skąd taki pomysł? Celem targów jest oswajanie z polskimi kreatywnymi produktami osób, które jeszcze jej nie znają lub mają o niej błędne pojęcie. Polska moda nie gryzie, co oznacza, że nie jest tworzona tylko przez osoby znane z gazet i portali plotkarskich, tworzona tylko na potrzeby paradowania po czerwonym dywanie, niedostępna czy przede wszystkim droga. Dlatego tworząc dobrą atmosferę, starannie wybierając wystawców i zachęcając do bezpośredniego kontaktu z nimi organizatorzy targów chcą stopniowo oswajać z polską modą.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.