Zara w nowej odsłonie

Oficjalna premiera nowego konceptu sklepów Zara w Polsce miała miejsce 5 listopada,
gromadząc przyjaciół marki ze świata mody i kultury.

To architektoniczne przedsięwzięcie oddaje istotę nowej tożsamości Zary. Główną rolę odgrywają wydzielone przestrzenie, które są zachowane w konwencji neutralności i minimalizmu, a także podkreślają elementy kolekcji, ukazane w schludnym i funkcjonalnym otoczeniu.

Nowy koncept sklepu to nie tylko inna niż dotychczas prezentacja obrań, ale i wykreowanie wyjątkowej atmosfery zakupów poprzez odpowiednie światło, materiały dobierane z wielką starannością, kształty, aranżacje wnętrza.

 

Zara w nowej odsłonieZara

 

Sklep podzielony jest na swego rodzaju małe butiki, pomiędzy którymi przejście jest bardzo intuicyjne, co daje poczujcie spójności przestrzeni. Oświetlenie kieruje całą swoją moc na produkt. Jest kolejnym elementem kompozycji sklepu, wskazującym drogę i służącym jako przewodnik dla klientów odwiedzających sklep.

 

Pierwszy salon Zary prezentujący nową koncepcję marki to sklep przy ul. Marszałkowskiej w Warszawie.

Więcej o: