ZUO Corp. w Kontenerze Mody

24 września 2012 - ZUO Corp. po raz pierwszy zaprezentuje w Kontenerze Mody na Pasażu Wiecha swoją nową linię ZUO Corp +. Zdjęcie promujące tydzień ZUO Corp. w kontenerze mody, autorstwa Marii Eriksson przedstawia charakterystycznego modela Ricka Genesta, znanego szerzej pod swoim pseudonimem Zombie Boy.

ZUO Corp. to marka odzieżowa istniejąca w polskim świecie mody od 2010 roku. Ich kolekcje są odszywają w Polsce, z włoskich oraz niemieckich tkanin. Każdy z modeli powstaje w tzw. krótkiej serii: od kilku do kilkudziesięciu egzemplarzy.

ZUO CORP + jest najnowszą linią marki odwołującą się do zasady "organicznej geometrii", redukującej w konstrukcji ubrań szwy do miniumum. W ofercie znajdziemy dobrze znane z poprzednich kolekcji wzory na bazie flagowych konstrukcji marki - dziobów i krzyża* oraz nowe, odwołujące się do wzornictwa głównej linii, sezonowe modele.

Na sezon jesień - zima 2012/13 propozycje marki to głównie wełniane płaszcze i trencze dla kobiet oraz drelichowe parki i kurtki dla mężczyzn. Sukienki, zostały zaopatrzone w system frędzli i troczków , za pomocą których użytkownik może współprojektować ubranie dowolnie zmieniając jego kształt. Dużą część kolekcji stanowią dzianinowe produkty wykonane z wysokiej jakości bawełnianego jerseyu. Nowością są wstawki z latexu . W ofercie dominuje głównie czerń, szarość i biel , wzbogacone paletą odcieniów ziemi, od brązów po khaki, gdzieniegdzie przełamane wzorami kropek, prążków oraz kratek. Nie zabrakło także mocnych fioletów i oranży.

*Krzyż jest ostateczną formą zarysu idei stworzenia ubrania z prostokątnego kawałka tkaniny.  Finalny kształt opiera się na dwóch cięciach; wertykalnym i horyzontalnym przez co tworzy się wrażenie krzyża patrząc na przód produktu.

Konstrukcja "dziobów", została stworzona na bazie trójkątów, umieszczonych z przodu sukienki. Daje to wrażenie efektu origami o bardziej miękkiej i prostej linii.

To już ostatnia kolekcja polskich projektantów prezentowana w ramach tegorocznego Kontenera Mody. Mamy nadzieję na kolejna edycję za rok!

Copyright © Agora SA