Pomysł na kampanię narodził się wraz z informacją od producenta bielizny marek Panache , że w październiku 2012 r. do sprzedaży wejdzie biustonosz sportowy Panache Sport* w różowym, nawiązującym do międzynarodowego miesiąca walki z rakiem piersi, kolorze. -
Statystki mówią same za siebie. Co roku na raka piersi zapada 12 000 Pole k. Prawie połowa z nich umiera, bo zbyt późno zgłosiły się do lekarza. Jeśli Polki chcą realizować swoje marzenia i być pewne swojego zdrowia, muszą nosić odpowiednio dopasowaną bieliznę i wykonywać regularne samobadanie piersi . Dzięki kampanii 'Dotykam = Wygrywam ' przygotowanej przez Panache Sport i Rak'n'Roll oraz wspieranej przez Akademię Pozytywnej Egoistki Polki w przymierzalniach sklepów z bielizną marek Panache na terenie całej Polski znajdą naklejki z obrazkowym instruktażem , ulotki zawierające niezbędne informacje oraz będą mogły odkryć i zrozumieć podstawowe zasady wykonywania samobadania piersi, oglądając - nawet we własnym domu - kobiecy i zaskakujący w formie film instruktażowy.
Dodatkowo personel sklepów biorących udział w kampanii zostanie przeszkolony przez Centrum Onkologii, by oprócz zasad bra fittingu przekazywać swoim klientkom w przymierzalniach cenne informacje, dzięki którym każda kobieta wygrywa życie.
Więcej informacji o akcji oraz adresy sklepów z bielizną marek Panache biorących udział w kampanii znajdą Państwo już wkrótce na stronie www.panachesport.pl i www.raknroll.pl.