Kolekcja Lindex Missoni, która charakteryzuje się fasonami i wzornictwem typowymi dla Missoni, składa się w sumie z 70 elementów: odzieży damskiej, bielizny, odzieży dziecięcej oraz dodatków. 10% ceny sprzedaży kolekcji zaprojektowanej przez Angelę Missoni przeznaczona zostanie na walkę z rakiem piersi.
"Współpraca z marką Lindex dała nam unikalną możliwość przygotowania projektów, które są przystępne dla każdej kobiety, a jednocześnie dania czegoś od siebie, poprzez zwiększanie świadomości w kwestii raka piersi na całym świecie" mówi Angela Missoni, Dyrektor Kreatywny w Missoni.
"Dzięki współpracy z MIssoni, nasze klientki mają dostęp do jednej z najbardziej znanych i najwyżej cenionych marek na świecie. A jednocześnie kontynuujemy naszą długotrwałą akcję wspierania badań nad rakiem piersi" mówi Lea Rytz Goldman, Dyrektor Działu Projektowania i Zakupów w Lindex.
Obejrzyj film ukazujący kulisy współpracy pomiędzy Lindex i Missoni. Zobacz, jak wyglądała praca nad kolekcją!