Kolekcja Missoni dla marki Lindex

Włoski dom mody Missoni razem z siecią Lindex wspierają badania nad rakiem piersi. Rezultatem tej współpracy jest unikalna kolekcja, która pojawi się w sprzedaży 25 września we wszystkich sklepach Lindex w Skandynawii, Europie Środkowej oraz na Bliskim Wschodzie, a także na stronie internetowej marki

Kolekcja Lindex Missoni, która charakteryzuje się fasonami i wzornictwem typowymi dla Missoni, składa się w sumie z 70 elementów: odzieży damskiej, bielizny, odzieży dziecięcej oraz dodatków.  10% ceny sprzedaży kolekcji zaprojektowanej przez Angelę Missoni przeznaczona zostanie na walkę z rakiem piersi.

"Współpraca z marką Lindex dała nam unikalną możliwość przygotowania projektów, które są przystępne dla każdej kobiety, a jednocześnie dania czegoś od siebie, poprzez zwiększanie świadomości w kwestii raka piersi na całym świecie" mówi Angela Missoni, Dyrektor Kreatywny w Missoni.

"Dzięki współpracy z MIssoni, nasze klientki mają dostęp do jednej z najbardziej znanych i najwyżej cenionych marek na świecie. A jednocześnie kontynuujemy naszą długotrwałą akcję wspierania badań nad rakiem piersi" mówi Lea Rytz Goldman, Dyrektor Działu Projektowania i Zakupów w Lindex.

Obejrzyj film ukazujący kulisy współpracy pomiędzy Lindex i Missoni. Zobacz, jak wyglądała praca nad kolekcją!

 
Copyright © Agora SA