Lana Del Rey, znana jest nie tylko ze swojej błyskawicznej kariery będącej mieszanką talentu i zręcznego marketingu, ale także ze swojego stylu inspirowanego słodkimi latami 60. Wizerunek stworzony z elementów zaczerpniętych z minionych dekad, ikon mody takich jak Sophia Loren czy Brigitte Bardot oraz seksownych pin up girl stał się znakiem rozpoznawczym piosenkarki.
Marka H&M postanowiła zatrudnić wokalistkę do swojej jesiennej kampanii, w której pojawią się dzianiny i miękkie swetry w odcieniach różu, pastelowej zieleni oraz brązu. Znajdą się w niej także obcisłe sukienki, podkreślające figurę oraz legginsy w nadruki.
Przykładowe ceny produktów, które pojawią się w salonach H&M w połowie września:
Legginsy w nadruki: 39,90
Sweter z dodatkiem angory: 79,90
Tweedowa sukienka 79,90
Kurtka 129,90
Modelka: Lana Del Rey
Zdjęcia: Inez van Lamsweerde and Vinoodh Matadin
Stylizacja: Melanie Ward
Fryzury: James Pecis
Make Up: Lisa Butler