Lana Del Rey twarzą jesiennej kolekcji H&M

Tym razem szwedzka marka zaprosiła do współpracy popularną wokalistkę, która swoim wizerunkiem reklamować będzie jesienną kolekcję inspirowaną latami 60.

Lana Del Rey, znana jest nie tylko ze swojej błyskawicznej kariery będącej mieszanką talentu i zręcznego marketingu, ale także ze swojego stylu inspirowanego słodkimi latami 60. Wizerunek stworzony z elementów zaczerpniętych z minionych dekad, ikon mody takich jak Sophia Loren czy Brigitte Bardot oraz seksownych pin up girl stał się znakiem rozpoznawczym piosenkarki.

Marka H&M postanowiła zatrudnić wokalistkę do swojej jesiennej kampanii, w której pojawią się dzianiny i miękkie swetry w odcieniach różu, pastelowej zieleni oraz brązu. Znajdą się w niej także obcisłe sukienki, podkreślające figurę oraz legginsy w nadruki.

Przykładowe ceny produktów, które pojawią się w salonach H&M w połowie września:

Legginsy w nadruki: 39,90

Sweter z dodatkiem angory: 79,90

Tweedowa sukienka 79,90

Kurtka 129,90

Modelka: Lana Del Rey

Zdjęcia: Inez van Lamsweerde and Vinoodh Matadin

Stylizacja: Melanie Ward

Fryzury: James Pecis

Make Up: Lisa Butler

Więcej o:
Copyright © Agora SA