Kampania Top Secret wiosna 2012

W Express yourself, kampanii Top Secret na wiosnę 2012 przed obiektywem Szymona Brodziaka stanęły trzy zupełnie różne modelki:  dobrze znana Marzena Pokrzywińska, Dorota Czaja, która była już twarzą Top Secret w poprzednim sezonie, oraz Michalina Manios, finalistka Top Model.

Koncepcja sesji opierała się na ukazaniu ich wyjątkowych osobowości. Choć wszystkie wystąpiły w takich samych ubraniach Top Secret, Troll i Drywash zachowały swój indywidualny styl. Marzena , rudowłosa pełna uroku osobistego dziewczyna o charakterystycznej urodzie, która wystąpiła w kampanii Top Secret przed rokiem, została pokazana jako piękna i silna kobieta ; Dorota - tancerka, aktorka - twarz marki w minionym sezonie wcieliła się w zmysłową uwodzicielkę. Dołączyła do nich intrygująca osobowość ostatnich miesięcy - Michalina , której pojawienie się w Top Model i trzecie miejsce w programie wywołało spore poruszenie.. Michalina pokazała wszystkim swoją otwartość, odwagę i to, że potrafi walczyć o swoje marzenia. W kampanii Top Secret prezentuje swój autentyzm i niezależność.. Tym trzem, tak różnym pięknym i seksownym kobietom towarzyszy w kampanii jeden- ten sam - niepokorny mężczyzna, Hadrien Bal , co jeszcze bardziej podkreśla zmysłowy charakter sesji.

Kampania ma być inspiracją dla wszystkich, którzy chcą wyrazić siebie przez sposób ubierania ( choć nie tylko!) Prowokuje do zabawy strojem, otwartości, wędrówki po świecie mody, zarówno odważnych eksperymentów jak i spokojnych poszukiwań własnego stylu.

Taki sam cel mają działania marketingowe, które zostaną podjęte w tym sezonie. W świat Top Secret będą wciągały nie tylko atrakcyjne witryny salonów i okazjonalne promocje asortymentowe i cenowe zachęcające do zakupów. Bliski kontakt z klientami zapewni duża aktywność marki w internecie: kampanie produktowe zachęcające do zainteresowania kolekcją Top Secret, prowadzące do sklepu on-line kampanie i konkursy na portalach związanych z modą, urodą, life-stylem. Strategia budowania pozytywnych relacji z klientami realizowana będzie też poprzez społeczności, m.in. rozwój fanpage Top Secret na Facebooku, współpracę z blogerami i komentatorami mody.

Część zdjęć kampanii express yourself , zyskała w fotografiach Szymona Brodziaka specjalną nowoczesną formę , uzyskana dzięki efektom z innowacyjnego rzutnika Barco FLM HD20,. Zobaczymy je na początku sezonu w kampanii prasowej. Reklamy zaplanowano w tytułach liczących się wśród czytelników nastawionych na informacje o modzie i trendach, kreowanie własnego stylu. Między innymi w Avanti:)

Do kwietniowego Avanti zostanie dołączony katalog prezentujący wiosenno- letnią kolekcję , "Paszport do świata mody Top Secret " z dołączonym kuponem rabatowym zachęcającym do specjalnych zakupów.

Wszystko po to, by klienci poczuli, że świat Top Secret pozwala im przez modę wyrażać siebie.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.