Dossier marki: Springfield

Indywidualizm, spontaniczność, jakość i wygoda

NAZWA FIRMY : Springfiled - hiszpańska marka, która należy do SPF Sp. z o.o. www.spf.com

LOKALIZACJA : Marka Springfield ma w Polsce 10 salonów firmowych: w Krakowie (dwa), Łodzi, Opolu, Poznaniu (dwa) oraz Warszawie (cztery). Sklepy ulokowane są w centrach handlowych.

DOSTĘPNY ASORTYMENT : W ofercie odzież damska i męska, w stylach casual i miejskim. Oprócz ubrań, w salonach dostępne są również akcesoria i buty.

WYSTRÓJ SKLEPÓW : Wszystkie salony mają wyraźny podział na dział męski i damski. Kolekcje podzielone są tematycznie. Damskie: FOLK - inspirowana folklorem, TRIBE - etno, JULIETTE - romantyczna, RETRO PICNIC - retro, BLACK PEACH - elegancka, FRENCH ETIQETTE - szykowna.

Męskie: CASUAL - na co dzień, URBAN - miejska, SPORT CLASSIC - sportowa elegancja, SOFING - bielizna. Buty oraz biżuteria wyeksponowane są kolekcjami.

CENY : Od 19 zł (akcesoria) do 399 zł (kurtki).

DOSTĘPNE ROZMIARY : Damskie: S-XL, buty: 37-41, męskie: S-XXL, buty: 40-45.

SYSTEM ZWROTÓW I WYMIANY : Zwrotów lub wymiany można dokonać w ciągu 30 dni roboczych na podstawie paragonu.

Przymierzalnie: W salonie Springfield znajduje się średnio siedem przymierzalni, każda wyposażona w lustro, stołek i wieszaki.

EKSPOZYCJA : Zmieniana średnio raz na trzy tygodnie.

NOWE DOSTAWY : Oferta salonu jest uzupełniana dwa razy w tygodniu.

SYSTEM PŁACENIA : Gotówka, karty płatnicze.

GODZINY OTWARCIA : Salony Springfield są czynne zgodnie z pracą centrów handlowych, w których są usytuowane. Najczęściej: pon-sob. 19-21 lub 22; niedz. 10-20

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.