Dossier marki: Greenpoint

Marka dla kobiet ceniących wygodę i nieskomplikowany, codzienny styl. Kolekcje cechuje prostota kroju i lekkość wzorów, a uszyte są z naturalnych tkanin

LOKALIZACJA: Marka skupia 50 salonów firmowych, z czego 15 działa na zasadach franczyzy. Kompletna lista aktualnych adresów dostępna jest

na www.greenpoint.pl

DOSTĘPNY ASORTYMENT: Marka ma w ofercie wyłącznie odzież damską. Oprócz ubrań oferuje akcesoria: torebki, paski, szale oraz okulary.

WYSTRÓJ SKLEPÓW: Towary eksponowane są na stojących wzdłuż ścian regałach, gondolach i wolno stojących stolikach. Kolekcja prezentowana jest na wieszakach w zestawach kolorystycznych tworzących komplety.

CENY: od 24,99 zł (top) do 199,99 zł (płaszcz)

DOSTĘPNE ROZMIARY: od 36 do 42

SYSTEM ZWROTÓW I WYMIANY: W większości salonów reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni od zakupu. Możliwy jest zwrot lub wymiana towaru, jeśli rzeczy nie były noszone i mają oryginalne metki.

EKSPOZYCJA: Ekspozycje są zmieniane zgodnie z obowiązującą kolekcją. Witryna główna, ściany i meble wolno stojące - raz na dwa tygodnie lub częściej, w zależności od stopnia wyprzedaży asortymentu.

SYSTEM PŁACENIA: Gotówka, karty płatnicze, w niektórych sklepach także bony Sodexho.

NOWE DOSTAWY: W większości salonów towary uzupełniane są na bieżąco w zależności od zapotrzebowania, aż do wyczerpania asortymentu.

GODZINY OTWARCIA: W centrach handlowych 7 dni w tygodniu w godzinach pracy centrów. W pozostałych sklepach: najczęściej od poniedziałku do piątku w godzinach 10-19, a w soboty 10-14.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.