Supermodelka Karlie Kloss została twarzą nowej kampanii brytyjskiej marki Topshop

23-letnia modelka Karlie Kloss po raz drugi w swojej karierze wystąpiła w kampanii popularnej brytyjskiej marki Topshop

Po raz pierwszy dla popularnej marki Topshop supermodelka pracowała w wieku lat 15. Po ośmiu latach od udanego debiutu, brytyjski gigant ponownie zaprosił ją do współpracy. Zdjęcia do wiosenno - letniej kampanii powstawały w Nowym Jorku, a ich autorem został znany fotograf Tyrone Lebon. Kate Phelan, dyrektor kreatywna marki, odpowiedzialna za stylizację najnowszej kampanii, podkreśla, że Karlie Kloss to idealna dziewczyna w stylu Topshop - nowoczesna bizneswomen, pasjonatka i filantropka.

OBEJRZYJ ZDJĘCIA WIOSENNO-LETNIEJ KAMPANII TOPSHOP >>

Topshop wiosna/lato 2016Topshop wiosna/lato 2016 Karlie Kloss w nowej kampanii marki Topshop Karlie Kloss w nowej kampanii marki Topshop

W wiosenno - letniej kolekcji Topshop z jednej strony odnaleźć można wyraźne inspiracje amerykańskim stylem lat 50. oraz filmem "Grease": skórzana ramoneska, pastelowa bomber jacket z wyszytym imieniem Karli nawiązują do stylu niegrzecznych chłopców z amerykańskich przedmieść. Nie brakuje tutaj także nowoczesnego stylu nowojorskiej dziewczyny - mamy więc czarno - złotą sukienkę, która na pewno spodobałaby się Carrie Bradshaw czy klasyczny damski garnitur zestawiony z prostym białym T-shirtem.

Zobacz wideo
Więcej o:
Copyright © Agora SA