H&M Conscious Exclusive: styl i ekologia

Nowa kolekcja H&M Conscious Exclusive pokazuje możliwości zastosowania bardziej ekologicznych materiałów jak konopie, organiczny len i organiczna skóra w tworzeniu ubrań o bardzo indywidualnym stylu. Kolekcja, którą w kampanii prezentuje wyłącznie aktorka i filantropka Olivia Wilde, będzie dostępna od 16 kwietnia w blisko 200 sklepach H&M na świecie, a także online.

Tegoroczna kolekcja Conscious Exclusive H&M czerpie inspiracje z całego świata i szczególnie podkreśla uniwersalność sukienki. Sukienka bez rękawów z organicznego lnu i jedwabiu o efektownym kształcie zdobiona jest nadrukiem ręcznie rysowanych ptaków. Koktajlowa mała czarna wykonana z tkaniny Tencel® i wełny pochodzącej z recyklingu ma afrykański klimat podkreślony rzędami cekinów, również pochodzących z recyklingu. Inna koktajlowa sukienka bez rękawów ma nadruki inspirowane japońskim malarstwem tuszem i wykonana jest z organicznych konopi, organicznego jedwabiu i organicznej bawełny. Każda sztuka z kolekcji jest szczególna, czy to kurtka motocyklowa z tkaniny Tencel® wykonana odwrotnym żakardem z wystającymi końcami nitek, czy smokingowa marynarka z organicznego jedwabiu z rękawami rozciętymi aż po łokcie tworzącymi teatralny efekt. Bardziej ekologiczne materiały wykorzystane w kolekcji są bardzo zróżnicowane i wszechstronne - od koralików z recyklingu na letniej sukience chłopczycy po organiczną skórę minimalistycznej kurtki i sandały na słupkowym obcasie.

- Bardzo podoba mi się kolekcja Conscious Exclusive at H&M, zarówno wygląd ubrań, jak i towarzysząca ich powstawaniu etyka. Taka powinna być moda: wspaniały styl, naturalnie bardziej ekologiczny - mówi Olivia Wilde.

Zobacz też: wiosenne sukienki z nowej kolekcji H&M >>

- Uwielbiam widoczne w kolekcji Conscious Exclusive wpływy ze wszystkich stron świata i urok ręcznie tworzonych nadruków, wykonanych przez jednego z naszych własnych, utalentowanych projektantów. A Olivia Wilde to idealna osoba do prezentowania tej kolekcji. Podziela ona starania H&M o bardziej zrównoważony rozwój - mówi Ann-Sofie Johansson, Creative Advisor H&M.

Więcej o: