Muji: japoński minimalizm na jesień

MUJI jest skrótem japońskiego określenia "Mujirushi" (bez marki) "Ryohin" (wysoka jakość). Przedmioty MUJI są więc anonimowe. Poza opakowaniem i metką cenową, nie zawierają żadnej informacji, która pozwalałaby na zidentyfikowanie marki. Przedmioty MUJI są proste, o neutralnej kolorystyce, a jednocześnie wyrafinowane. Praktyczne, funkcjonalne, uniwersalne i odpowiednie na każdą okazję i co ważne mają przystępne ceny.

MUJI narodziło się w Japonii w 1980 roku . Jest kwintesencją japońskiego stylu życia, kultury, wartości, stosunku do świata, w którym liczy się jakość, a nie marka, funkcja, a nie opakowanie, prostota, a nie dekoracje. Od ponad 30 lat MUJI przekonuje nas, że mniej znaczy więcej.

Prostota MUJI bierze się nie tylko z minimalizmu stylistycznego, lecz także z dobrowolnego zobowiązania do używania materiałów wielokrotnego użytku i efektywnych metod wytwarzania. Kolekcja MUJI składa się z wielu przedmiotów potrzebnych w codziennym życiu świadomego konsumenta, który zna swoją wartość i pragnie żyć zgodnie z wyznawanymi przez siebie zasadami. MUJI spełnia oczekiwania odbiorców, słucha opinii użytkowników i wykorzystuje ich doświadczenia.

Klasyka do pracy w jesiennej kolekcji marki SIMPLE >>

Niektórych urzeka wyrafinowanie produktów MUJI, inni odnajdują piękno w ich prostocie, doceniają umiarkowane ceny czy ekologiczne przesłanie. Są też tacy, którzy z produktami MUJI czują się po prostu dobrze i komfortowo - jak w domu.

Jesienna kolekcja MUJI

Propozycje MUJI nagle stały się trendy! Wszystko za sprawą hasła Normcore , które od jakiegoś czasu przewija się na łamach pism modowych oraz w serwisach lifestylowych. Proste ubrania typu niebieskie dżinsy, biała koszula, czarny sweter choć niczym się nie wyróżniają, to od jakiegoś czasu są gorącym trendem na światowych ulicach.

Minimalizm w MUJIMinimalizm w MUJI MUJI na jesień MUJI na jesień

Sprawdź, co jeszcze znajdziesz w nowej kolekcji MUJI >>

Więcej o:
Copyright © Agora SA