Charakterystyczne strome wzgórza i ulice San Francisco, to kontekst najnowszej kampanii marki 4F, łączącej sportowy szyk z wygodą i zamiłowaniem do rekreacyjnych aktywności. Podobnie jak wiszący nad miastem, najsłynniejszy na świecie, czerwony most Golden Gate, tak aktualne propozycje marki są pomostem między casualową modą miejską, a tym, co chętnie ubierzemy na codzienne treningi i spontaniczne wypady z dala od zgiełku metropolii.
Sesja promująca nową kolekcję 4F odbyła się w San Francisco
Spadziste ulice jednego z najpopularniejszych miast Stanów Zjednoczonych stanowią nie lada wyzwanie dla miłośników biegania, co idealnie wpisuje się w konwencję zestawów "runningowych" , w które obfituje kolekcja jesienna. Z tej perspektywy, hasło Challenge Yourself in San Francisco nabiera dodatkowego znaczenia: motywującego do działania i przekraczania granic swoich możliwości.
4F na nowy sezon
Główną cechą całej kolekcji jest odwaga, która przejawia się zarówno w zdecydowanych, żywych kolorach turkusu, limonki, pomarańczy i fuksji oraz ich nietuzinkowych zestawieniach, ale też w zastosowanych materiałach i rozwiązaniach wzorniczych. Wśród propozycji znajdziemy zarówno luźne, asymetryczne t-shirty z mozaikowymi nadrukami typu allover, ale też bluzy oversize, w których zastosowano połączenie melanżowych materiałów ze wstawkami ze skóry ekologicznej. Ciekawym wyborem jest linia polarów , których nietypowy design i duży zestaw kolorystyczny udowadnia, że bluza z polaru może być modnym i zgodnym z trendami, okryciem wierzchnim.
W kolekcji znajdziemy mocne, intensywne kolory
Turkus i malina lub chabrowy granat z neonowym koralem , to kolejne przykłady odważnych łączeń, tym razem kolorystycznych, zastosowanych w kurtkach puchowych i trekkingowych. Linia dedykowana bieganiu oraz aktywności fitness zaskoczy nowymi wzorami spodni, wśród których znajdziemy modele wykonane z wytłoczonych materiałów o nietypowej teksturze i mozaikowych mikrowzorach.